Aviseringar
Rensa alla

Jag var otrogen, vad ska jag göra?


Gör det igen! Med mig [blush]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

miserabel:

Kan man vara med två stycken om man är kär i båda två, när man är 17 år?

Jag hoppas att du tänkte låta alla inblandade veta om detta?

Och jo, berätta för din pojkvän. Så får du stå ditt kast. [smile]


   
SvaraCitera

Gör inte om det, men säg inget till din pojkvän...tror att det gör mer skada än nytta...


   
SvaraCitera

Svineri, att du ens vågar göra något sådant och sedan att fråga om du ska säga det till han?

Var smart och säg det till han, det blir bara antingen bättre eller sämre... och det här är något man måste säga.

Precis som övregubbe sa, om du ska spela spelet håll dig till reglerna.

Och varför ens känna sig ryckd om man har kille?

Du borde göra slut och sälja dig istället.


   
SvaraCitera

miserabel:

Han sätter sig bredvid mig och helt plötsligt börjar han kyssa mig.
- Jag har pojkvän, säger jag och lutar mig bakåt.
- Men jag gillar dig, säger han, jag vill ha dig.

miserabel:

Kan man vara med två stycken om man är kär i båda två, när man är 17 år?

ofta


   
SvaraCitera

Öppet förhållande?


   
SvaraCitera

Du tycker uppenbarligen inte tillräckligt mycket om din kille för att vara trogen, så varför är ni ihop?
Berätta för honom.


   
SvaraCitera

hixaren:

Gör inte om det, men säg inget till din pojkvän...tror att det gör mer skada än nytta...

Kommer ju bara skapa ångest för henne. Jag menar, hon kommer ju förr eller senare förmodligen få någon slags komplimang ifrån sin pojkvän ang. hur nice det är att just de är tillsammans och att de är så ärliga mot varandra. Kommer aldrig hålla att bära på det där.


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Kommer aldrig hålla att bära på det där.

Vissa är bra på att hålla hemligheter, i dagens samhälle verkar stora massan klara av att gå längre perioder utan att att visa några tecken på ett samvete.
handlar nog mer om anpassning än något annat, vissa har en vanföreställning om att det är skönare att berätta och tror att livet blir frid och fröjd efteråt.

till OP: Vill du ha kvar din "pojkvän" sedan 1 månad?
Om ja: berätta inte
Om nej: Berätta på
P.S bara en kyss eller kyssar, det kunde varit värre


   
SvaraCitera

Pappbox:

Vissa är bra på att hålla hemligheter, i dagens samhälle verkar stora massan klara av att gå längre perioder utan att att visa några tecken på ett samvete.

Hoppas i alla fall att vanliga människor får ångest av att ljuga om sånt för sin partner.


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Kommer ju bara skapa ångest för henne.

Kanske, kanske inte, det skiljer ju från person till person...

xsaosinx:

Jag menar, hon kommer ju förr eller senare förmodligen få någon slags komplimang ifrån sin pojkvän ang. hur nice det är att just de är tillsammans och att de är så ärliga mot varandra.

Kanske, vem vet? Men jag hade bara släppt det och kört på...tror jag, har aldrig satt mig i den situationen.

Men vad har killen att förlora på att det hela bara glöms bort? Han slipper få sin världsbild om sin underbara ärliga och trogna flickvän krossad.

Men det beror ju helt på hur miserabel känner, vill hon köra dubbelspel så är det ju schysstare att dumpa den ena...


   
SvaraCitera

hixaren:

Men vad har killen att förlora på att det hela bara glöms bort? Han slipper få sin världsbild om sin underbara ärliga och trogna flickvän krossad.

Jag skulle personligen föredra ärlighet. Det kommer ju på något vis komma fram förr eller senare. Förmodligen. Och för mig skulle det i så fall vara värre att få reda på det då, när man byggt vidare än att få reda på det på direkten.

Men nu utgår jag ju bara ifrån mig själv. Som du sa, det skiljer ju från person till person.


   
SvaraCitera

miserabel:

Kan man vara med två stycken om man är kär i båda två, när man är 17 år?

Och juste, verkar ju som att alla fokuserar på otroheten här. Men ja, det kan ju funka. Dock ska du ju då självklart berätta för båda att du vill göra så. Finns ju faktiskt de som har öppna förhållanden (känner själv en kille irl som har det. Han är nöjd.) Men räkna inte med att de är särskilt sugna på att dela dig med någon annan.


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Det kommer ju på något vis komma fram förr eller senare. Förmodligen.

Det beror ju också lite på om man är glappkäft eller ej...

xsaosinx:

värre att få reda på det då, när man byggt vidare än att få reda på det på direkten.

Det håller jag iofs med om^^

Men om man sköter det snyggt så behöver ingen få veta:)


   
SvaraCitera

hixaren:

Men om man sköter det snyggt så behöver ingen få veta:)

Men va fan, vill inte folk vara ärliga längre? [sad]


   
SvaraCitera