Aviseringar
Rensa alla

Jag vet inte vad jag ska göra


Ämnesstartare

Jo det är så att jag har varit kompis med en polare ett bra tag nu alltså typ tre år då och saken är att jag har alltid lixom varit intresserad av honom men saken är ju att vi alltid verkligen skämtar med varandra lixom typ bögskämt hela tiden vi har exakt samma humor och samma personlighet men saken är att jag vet inte om han är homosexuell eller inte, men han brukar oftast göra homosexuella saker som t.e.x han brukar typ jucka mot de flesta killarna i vår klass och göra typ sexual remarks hela tiden men jag vet inte vad jag ska göra? 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

Och saken är att jag framstår som en heterosexuell man i hans ögon eller jo jag gör ju exakt samma saker som honom i princip men ibland så tror jag att han vet att jag är bisexuell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm inte vet jag men hm vågar du starta samtal om sexuella läggningar så du kan få fram vad han tänder på?


   
SvaraCitera

Oj vilket dilemma, men om du tycker att ni är tillräckligt goda vänner så kan du göra som hjärtlös sa, säg att du acceptarar honom vad han än är 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror snarare det är vanligt att heterosexuella "juckar" mot sina kompisar, då betyder inte juckandet någonting, det har ingen sexuell laddning. Så tyvärr det är inte ett tecken på att man är homo. =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan va jobbig sits. Men den här "jucka"-grejen är väl nåt de flesta killar (töntigt nog) gör.
Tycker inte du ska fråga honom eller berätta hur du känner nu iallafall, kommer bara bli fel och i värsta fall förstöra er vänskap. Avvakta, iaktta och se helt enkelt vart det leder, skulle vara mitt tips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EbbaPersson:

(töntigt nog)

det är inte alls töntigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

humanoid_boy:

det är inte alls töntigt

jo, eftersom det uppenbarligen är på skämt. P12-humor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet du nån sida han hänger på? Starta nåt nick där isf och luska ut lite så vet han inte att det är du. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Straholic:

Vet du nån sida han hänger på? Starta nåt nick där isf och luska ut lite så vet han inte att det är du.

Extremt bra tips[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EbbaPersson:

jo, eftersom det uppenbarligen är på skämt. P12-humor.

Nej, det är på blodigt allvar.


   
SvaraCitera

humanoid_boy:

det är inte alls töntigt

[cry]


   
SvaraCitera

Många killar kommer i en viss ålder då man tycker att det är hysteriskt roligt att leka bög med andra killar sådär på skämt.. I vissa fall så kan det vara så att dom är nyfikna och vill experimentera med någon av samma kön.. Men i dagens samhälle så är sånt inte okej. Tråkigt nog.


   
SvaraCitera