Aviseringar
Rensa alla

Jag vet inte vad jag ska göra med livet


Ämnesstartare

Jag vet inte riktigt vad jag ska börja. Jag kan aldrig lyckas med en tjej, förstår inte!! Jag har försökt med 3-4 tjejer händer likadant varje gång att dom inte är intresserade. Jag har försökt med tinder med händer likadant där med:/ alla mina kompisar få skit mycket tjej och har inte särskilt svårt att få heller. Jag är den ända som är oskuld av alla min kompisar som är nära mig. Jag mår dåligt av det, blir även ledsen när dom sitter och pratar med varandra "satan vad jag satte henne igår osv" sen när man är med massa andra folk och man kör något drick spel på en fest och det gäller sex, så ljuger jag alltid att jag har haft sex med någon, för det är så jävla pinsamt att säga. Kan även påpeka att jag är 18 år gammal. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med livet, mår dåligt för jävla dag som går. Har nu velat ha ett förhållande med någon tjej i snart tre år. Blir alltid ledsen te.x när vi dricker. Känns som alla killar ligger på toppen av ett berg och jag ligger på botten av berget... känns även ibland som att det kommer vara så här hela livet:/ några tips? Kommer ignorera dryga kommentarer


   
Citera
Ämnesetiketter

du vet om du beter dig och gör de med stil, va dig själv och överdriv inte. va dig själv inte det du vill vara eller det du vill andra ska se dig som. va dig själv bre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bandit.:
du vet om du beter dig och gör de med stil, va dig själv och överdriv inte. va dig själv inte det du vill vara eller det du vill andra ska se dig som. va dig själv bre

Jag försöker vara med själv när jag skriver med tjejer och brudar, men funkar ändå inte....
Det är väl bara att ge upp hoppet.


   
SvaraCitera

randomsnubbe2:

Jag försöker vara med själv när jag skriver med tjejer och brudar, men funkar ändå inte....
Det är väl bara att ge upp hoppet.

berätta för mig    vad är det som du tycke gör fel eller berätta bara Glad


   
SvaraCitera

randomsnubbe2:

Jag försöker vara med själv när jag skriver med tjejer och brudar, men funkar ändå inte....
Det är väl bara att ge upp hoppet.

1. var dig själv. 2. överdriv inte. 3beté dig. 4. ge inte allt på en gång. 5. håll henne intresserad. fråga mycket.

sen finns det ju mycke mer man bör göra för att underlätta


   
SvaraCitera

Bandit.:

sen finns det ju mycke mer man bör göra för att underlätta

som vadå?


   
SvaraCitera

Danneboi:

som vadå?

andas etc. lee. skratta. du vet många tjejer faller för ett leende. det är bara lite av alla grejer man kan bör göra


   
SvaraCitera

Bandit.:

andas etc. lee. skratta. du vet många tjejer faller för ett leende. det är bara lite av alla grejer man kan bör göra

okej


   
SvaraCitera

Danneboi:

okej

Varför svarar du "okej" istället för "okej tack"?


   
SvaraCitera

Ibland är det svårt att hitta en bra flickvän/pojkvän, fortsätt försöka. Tycker Bandit gav dig bra tips.
(!) Dessutom, om du kan ljuga för folk om att du haft sex så kan de andra grabbarna i din vängrupp väl också göra det?! Ta det inte så hårt att du inte haft sex ännu, din tid kommer. Och det är väl ingen mening med att rucha det hela, kärlek är oförutsägbart och kommer när den kommer.


   
SvaraCitera
nova15

Du kommer säkert hitta någon!! Kan kännas jävligt segt att du fortfarande är oskuld och att du aldrig har haft nån flickvän. Men du har väl bara inte hittat rätt än :/ 
Men samma här, har aldrig haft pojkvän elr så, men det har bara inte blivit så!!                
Tänk bara på att du inte blir för på när du skriver o pratar med tjejer. Oftast tycker vi tjejer ej om ifall killen är för på. Det blir så lätt då, och ibland vill man ha det man inte kan få! 


   
SvaraCitera

Nej, söken först efter hans rike och hans rättfärdighet, så skall också allt detta andra tillfalla eder.
Matteus 6:33


   
SvaraCitera