Aviseringar
Rensa alla

Jag vet inte vad som hände.. Jag kunde inte kontrollera mig..


Ämnesstartare

elverpigen:

det är därför jag tycker du ska ta hjälp av en psykoterapeut också. bolla hurdu vill bemöta folk, hur du upplever att de reagerar och ah, få hjälp med det du vill ha hjälp med här. tror det är bästa vägen att gå för dig

Jag vet inte.. Tror ej detta är nödvändigt. Ni verkar ju uppenbarligen inte hjälpsamma tillräckligt på detta planet, beskrev jag för många detaljer gällande den där kvällen kanske? Framstår jag som helt sjuk i huvudet?

elverpigen: ta helst inte detta på fel sätt men är du "bara" socialt superotränad eller har du någon diagnos?

Det första du nämnde, antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:
Dejting-sidor? :3

Jag vill inte dejta, onödig tid går åt spillo..


   
SvaraCitera
time
 time

Unknown: Läs föregående svar.

Så du har inga vänner alls? Vad jag tänkte var att du kunde jämföra dina relationer med de personer i ditt liv du inte är sexuellt intresserad av och därefter tillämpa det när du söker kontakt med kvinnor.


   
SvaraCitera

Unknown: Framstår jag som helt sjuk i huvudet?

ja. därför tror jag det kan bli jättesvårt för dig att lära dig sociala regler via internet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Så du har inga vänner alls? Vad jag tänkte var att du kunde jämföra dina relationer med de personer i ditt liv du inte är sexuellt intresserad av och därefter tillämpa det när du söker kontakt med kvinnor.

Hade jag haft så hade jag inte behövt skapa en onödig tråd som denna i sådant fall. Jag har en relation till mina spindlar, räknas det?

elverpigen: ja. därför tror jag det kan bli jättesvårt för dig att lära dig sociala regler via internet.

Försök!!


   
SvaraCitera
time
 time

Unknown: Hade jag haft så hade jag inte behövt skapa en onödig tråd som denna i sådant fall. Jag har en relation till mina spindlar, räknas det?

Mmmnä. Men som sagt, om du vill jobba på dina metoder bör du söka dig till någon som har utbildning och kan ge dig bra verktyg att jobba med. Allt vi kan påpeka över internet är att det låter crazy in the coconut att tro att någon är kär i dig baserat på en blick. Utgå alltid från att det är ett nej tills någon säger ja rakt ut. Inte med blicken alltså. Verbalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Utgå alltid från att det är ett nej tills någon säger ja rakt ut. Inte med blicken alltså. Verbalt.

Då får man ju för fan aldrig ett ja.. Jag har inte all tid i världen, då hade jag kunnat lägga tid på att dejta...


   
SvaraCitera
time
 time

Unknown:

Då får man ju för fan aldrig ett ja.. Jag har inte all tid i världen, då hade jag kunnat lägga tid på att dejta...

1: Du har inte fått ett ja hittills med din metod heller.
2: Varför ska du få specialbehandling när alla vi andra behöver vänta (och följa lagen) för att hitta en trevlig partner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: 1: Du har inte fått ett ja hittills med din metod heller.

Vilken är min metod? anledningen till att jag är här idag är ju för att jag behöver en sådan, en metod.

time: 2: Varför ska du få specialbehandling när alla vi andra behöver vänta (och följa lagen) för att hitta en trevlig partner?

Säger lagen att man måste vänta? Syftar du på att sex innan äktenskapet är en synd kanske?


   
SvaraCitera
time
 time

Unknown:

Vilken är min metod? anledningen till att jag är här idag är ju för att jag behöver en sådan, en metod.

Tolkade det som att ditt första inlägg var din metod. Om du inte pysslar med sånt får du väl ursäkta.

Unknown:

Säger lagen att man måste vänta? Syftar du på att sex innan äktenskapet är en synd kanske?

Lagen säger att man ej får förfölja kvinnor. Inte heller våldta. Sex innan äktenskapet är ingen synd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Tolkade det som att ditt första inlägg var din metod. Om du inte pysslar med sånt får du väl ursäkta.

Anser inte att det var någon metod som tillhörde mig, saker och ting eskalerade bara, allt hände utan att jag kunde ta kontroll över det.. Det var som om min kropp styrde min hjärna..

time: Lagen säger att man ej får förfölja kvinnor. Inte heller våldta. Sex innan äktenskapet är ingen synd.

Jag vill inte vålda.. Hur skall man annars ta kontakt om man inte får förfölja? Det är inte som om de kommer till mig om jag bara står där och glor..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ledsen


   
SvaraCitera

Unknown: Hur skall man annars ta kontakt om man inte får förfölja? Det är inte som om de kommer till mig om jag bara står där och glor..

i vilka situationer tänker du dig att du kan ta kontakt med människor?

på exempelvis en nattklubb kan du gå fram till tjejer och småprata, blir de obekväma och går därifrån ska du intefölja efter. du kan inte följa efter en random tjej ute på stan utan att hon blir sjukt obekväm och i värsta fall tillkallar polis eller arga vänner för att hon känner sig så himla utsatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: i vilka situationer tänker du dig att du kan ta kontakt med människor?

Hur menar du??

elverpigen: blir de obekväma och går därifrån ska du intefölja efter.

Går de där ifrån utan att säga varför så får de skylla sig själva om jag hänger efter, man ska vara tydlig mot mig, är man inte intresserad av mig så kan man säga det i mitt face tycker jag!!


   
SvaraCitera

Unknown: Går de där ifrån utan att säga varför så får de skylla sig själva om jag hänger efter

nej

Unknown: Hur menar du??

vilka situationer tycker du att det är lämpligt att ta kontakt med människor i????

exempel: matkön, busskuren, möts på gångbanan, söka upp random människa via google och sedan ringa på deras dörr, slå ett nummer på måfå och boka träff med den som svarar, sitta och lurka i en buske tills nån går förbi, på arbetsplatsen.....????? 


   
SvaraCitera