Aviseringar
Rensa alla

Jag vet inte vad som kommer hända. Men jag hoppas att jag få lite svar.


Ämnesstartare

Jag och en tjej har haft kontakten väldigt länge nu. Vi har skrivit till varandra, pratat i telefon och även träffats ungefär 4 gånger.

Jag har alltid vetat vad jag vill med oss, och det är att jag vill ha ett förhållande med denna tjej. Jag vet även att jag har ett intresse för henne, eftersom jag tänker, pratar om henne väldigt mycket när jag med mina när vänner.

Men det jag har lite svårt för att veta är, vad vill hon? Vi har pratat om detta, och jag berättade för henne att jag var intresserad och varför.

Men svaret jag fick var att hon inte visste vad hon ville egentligen och att hon är väldigt rädd för att blir sårad. Sedan sa hon att hon inte vill att vi ska umgås för att bygga upp något. Därför ställde hon in många träffar med mig.

Men det var som sagt ett bra tag sen, och jag blev ju såklart sur för att hon kom på massa ursäkter som inte var sanna och vi pratade inte på ett tag.

Men när vi tog upp kontakten igen, så skrev vi som vi brukade och jag började behandla henne mer som vän. För det var ju det hon ville. Men dom gångerna vi var ute på fest och träffade varandra så kom hon fram till mig och ställde alltid denna fråga: Varför beter du dig som du gör och varför ignorerar du mig?.

Saken är att jag inte ignorerade henne alls. Jag förklarade att jag inte kan lägga all fokus på henne eftersom jag måste lägga fokus på personerna runt omkring mig också.

Igår kväll träffade vi varandra och prata o så. Men samma sak hände i slutet utav kvällen. Hon kom fram till mig och sa att hon inte orkade mer, och frågade varför jag ignorerar henne. Men jag pratar med henne, och sådär. Men om verkligen vill ha min uppmärksamhet så borde hon berättade det?

Hon började sedan gråta och vi tjafsade. Men vi prata och redde ut det innan hon åkte hem. Senare under kvällen när jag kom hem så ringde jag henne för att få ett ärligt svar. Jag frågade vad hon ville om det fanns en chans att vi kunde bygga på något eller om det bara är vänskap hon ser?

Hon svarade: Jag ser dig som en vän,samtidigt som jag känner något för dig. Jag bryr mig om dig och jag började gråta, men varför vet jag inte. Så jag vet inte vad jag vill.

Så idag ska vi prata om det här och bestämma oss för något om vi ska försöka eller bara vara vänner.

Saken är den att jag verkligen bryr mig om henne och verkligen vill ha ett förhållande. Men accepterar även vänskap.

Så vad tror ni? Känner hon något för mig, eller är det jag som tar signalerna fel?

Och vad tror ni svaret blir?

Vet att det blev mycket text här, men jag uppskattar verkligen om ni läser det här, och svarar på detta. riktigt tacksam om ni gör det!


   
Citera

Ja hon känner något, därför reagerar hon som hon gör när hon inte är center of attention.

Enligt mig är det för mycket drama så tycker du ska vända dig om och se efter någon annan.


   
SvaraCitera

Kör på bara! Du klarar det!


   
SvaraCitera
njsbo

Hon verkar ju efterbliven.


   
SvaraCitera