Aviseringar
Rensa alla

Jag vet inte varför jag mår SÅHÄR dåligt


Ämnesstartare

Jag vet inte varför jag mår dåligt. Eller ioförsig har jag nyss blivit riktigt sviken av en kille. Men jag har försökt att bara lämna allt som hänt bakom mig och skita i honom.

Jag har nyss börjat gymnasiet. Jag har vänner där. Jag har en familj fast jag känner mig på nåt sätt "kränkt" av dom ibland. Jag är yngsta syskonet av fyra stycken. Jag har skilda föräldrar och flyttar alltså varje vecka mellan dom.

Just nu känner jag bara en stor klump i magen. Kan inte känna mig glad längre. Dessutom bantar jag nu, har gjort det till och från i några månader. Så jag äter inte så mycket på dagarna.

Borde jag prata med nån eller tror ni det kommer lösa sig snart? Vill inte må dåligt längre [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Det är vädret.. Det blir bättre! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur kommer det sig att du känner dig kränkt av din egen familj till att börja med? Jag är säker på att det går över, när vardagen börjar flyta på som vanligt igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

carpediems:

Eller ioförsig har jag nyss blivit riktigt sviken av en kille.

det där kommer att släppa, personligen var jag bitter en hel sommar.

carpediems:

Jag har nyss börjat gymnasiet. Jag har vänner där.

det kommer förhoppningsvis utvecklas ännu mer och din glädje kommer att öka

carpediems:

Dessutom bantar jag nu

man blir piggare och inte lika nedstämd av mat, iaf jag.

carpediems:

på nåt sätt "kränkt" av dom ibland

utveckla!

retis slutsats: det kommer bli bättre, de två första grejerna kommer antagligen att bli bättre. och den tredje kan du reglera nu. det ser ljust ut helt klart [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det är vädret.. Det blir bättre!

Fast vädret är ju bra, så jag vet inte [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Hur kommer det sig att du känner dig kränkt av din egen familj till att börja med? Jag är säker på att det går över, när vardagen börjar flyta på som vanligt igen.

Alla driver med mig fast det går hela tiden över gränsen. Ingen lyssnar på mig och vad jag än gör så verkar det vara fel. Jag blir inte slagen eller något sånt. Men det är tillräckligt jobbigt. Vissa dagar kan det kännas bra, men vissa inte :/

Joo vi får hoppas på det iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

carpediems:

Joo vi får hoppas på det iaf.

Annars kan du skicka ett PM om du känner att du behöver lära känna en vän? Givetvis upp till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

det där kommer att släppa, personligen var jag bitter en hel sommar.

Det har gått upp och ner med honom sen april :/ men nu har han verkligen svikit mig rejält så har bestämt att glömma han totalt!

retstickan:

utveckla!

Läs svaret över!

retstickan:

retis slutsats: det kommer bli bättre, de två första grejerna kommer antagligen att bli bättre. och den tredje kan du reglera nu. det ser ljust ut helt klart

tack för uppmuntran! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Annars kan du skicka ett PM om du känner att du behöver lära känna en vän? Givetvis upp till dig.

tack! jag skickar om det blir värre [smile]


   
SvaraCitera

Matproblem är en större orsak till att folk är deppiga än man tror. Fast en av de största orsakerna till att man ofta inte äter är just att man är deppig redan innan. Men att strunta i maten gör det inte bättre direkt.

Ät lite god mat, sätt dig vid www.ungdomar.se och prata lite med oss. Vi älskar dig, glöm inte det. Du är älskad [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

carpediems:

Så jag äter inte så mycket på dagarna.

retstickan:

man blir piggare och inte lika nedstämd av mat, iaf jag.

Mat kan påverka hjärnans signalsubstanser. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Creator:

Ät lite god mat, sätt dig vid www.ungdomar.se och prata lite med oss. Vi älskar dig, glöm inte det. Du är älskad

ååh vad snäll du är! tack, ska verkligen försöka få allt att bli bättre. ska börja äta normalt igen! [bigsmile] [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Purr Purr:

Mat kan påverka hjärnans signalsubstanser.

okej jag har nog fattat det, för jag blir verkligen på ett helt annat humör när jag inte äter, men nu ska jag äta normalt igen [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

carpediems:

okej jag har nog fattat det, för jag blir verkligen på ett helt annat humör när jag inte äter, men nu ska jag äta normalt igen

Bra, mycket bra faktiskt! [y] Tycker du ska börja träna om du vill gå ner vikt, du kommer må mycket bättre då. [cute]


   
SvaraCitera

carpediems:

Alla driver med mig fast det går hela tiden över gränsen.

Du kanske borde träna på att markera dina gränser?

carpediems:

men nu ska jag äta normalt igen

Grymt. [y]


   
SvaraCitera