Aviseringar
Rensa alla

Jag vet inte


Ämnesstartare

Jag och min pojkvän har vart ihop i strax över två år, och jag trivs verkligen med honom. Han är underbar på alla sätt och vis. Men nu har vi "dött" ganska ordentligt på väldigt kort tid. Det värsta problemet för mig är att vi ALDRIG har sex, alltså.. otroligt sällan, och då menar jag inte bara själva "kuk-i-fittan"-grejen utan över huvud taget. Vi rör knappt varandra. Sex är otroligt viktigt för mig och jag har därför försökt prata med honom om det, han mumlade någonting och sa att det skulle nog bli bättre. Detta var en månad sen och efter det har vi pippat EN gång. Jag har funderat en del på det där med "öppet förhållande", och undrar lite om det skulle kunna vara en idé för ett par där ena parten tycker att det är livsviktigt medans den andra inte bryr sig om det.

Någon som vet hur det är, eller har lust att ge mig någe tips? [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Nä, jävla kuksugarluder.


   
SvaraCitera

Finns nog en anledning, han kanske är deprimerad eller så kanske vänsterprasslar han?
Fråga.


   
SvaraCitera

SilentScream:

Nä, jävla kuksugarluder.

Inte vara så hård nu... [zzz]
Men du har delvis rätt. Öppet förhållande tror jag bara är dumt. Försök å prata mer om de å säg att det är jätte viktigt för dig. Annars får du nog dumpa han om du tycker sex är så viktigt för jag tycker inte han ska behöva stå ut med att du går runt å har sex med andra. Fast han kanske inte bryr sig. va vet jag?


   
SvaraCitera

det här med öppet förhållande, det kanske skulle funka. men man vet ju inte om han vill det, killen,


   
SvaraCitera

Mjo jag har samma sak, fast det handlar mer om att jag inte tänder på honom längre eftersom han inte sköter sig.
GÖÖÖÖÖÖÖÖH Jag har inte fått riktig sex på flera veckor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försöker du ha sex med honom då?


   
SvaraCitera

Öppet förhållande är nog ingen bra idé, bättre att göra slut isf.
Okej om han också var sextokig och ville knulla runt men det är nog inte så kul om han bara vill ha dig att veta att du knullar runt med andra.


   
SvaraCitera

Harpyja:

GÖÖÖÖÖÖÖÖH Jag har inte fått riktig sex på flera veckor

Jag har inte haft sex på snart sjutton år.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Jag har inte haft sex på snart sjutton år.

Håll det så, har man väl börjat måste man ha mer.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Håll det så, har man väl börjat måste man ha mer.

Haha, pff, mitt horoskop har sagt att jag kommer bli sexmissbrukare när jag blir stor. :O


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Haha, pff, mitt horoskop har sagt att jag kommer bli sexmissbrukare när jag blir stor. :O

Vad är du för något?


   
SvaraCitera

Harpyja:

Vad är du för något?

Vattuman. :O dudå?


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Vattuman. :O dudå?

Damn, jag som hade hoppats på att jag skulle bli det.
Tvilling. Fanimej det sämsta tecknet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni kanske ska typ tala med varandra? Kanske gå vidare och vara vänner?


   
SvaraCitera