Aviseringar
Rensa alla

Jag vill...


Ämnesstartare

Inte ha sex med min flickvän men hon vill! [shake] Fast jag har inte träffat henne på ett tag och hon messade mig och frågade om vi kunde ha det någon gång. Jag svarade kanske men hon VILL verkligen ha det och jag har inte vågat berätta för någon om det här... [n] Så hur ska jag göra? Jag både vill och vill inte för min kompis sa att det är väldigt jobbigt första gången man har det...


   
Citera
Ämnesstartare

vasaru saru?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läs en gång till! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara så att ni vet är jag kompisen och jag gjorde tråden (är 13 och har haft... aa ni vet) [crazy]


   
SvaraCitera

ChrisseMysterio:

jobbigt första gången

Troligtvis, men hur tänkte du gå till väga annars, hoppa över första gången o börja på andra eller tredje?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stereotyp:

Troligtvis, men hur tänkte du gå till väga annars, hoppa över första gången o börja på andra eller tredje?

jag det var väll det du gjorde hoppade över den första och den andra och den tredje, fjärde, femte. så alltså ligger du jävligt illa till [crazy] ska du bli av med oskulden innan prostatacancern eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChrisseMysterio:

SÅKLART!!!! Jävla smart du är asså! Ska du ha nobelpriset för världens bästa skämt? Jag garvade så mycket att jag sket i byxan!!!! HA-HA!!!

ska du inte byta blöja då elr???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stereotyp:

Troligtvis, men hur tänkte du gå till väga annars, hoppa över första gången o börja på andra eller tredje?

Jag sket i byxan för det var så roligt! xDDDDDDDDDDDDDDD Här sitter man och skrattar så grannarna vaknar med hjärtcancer och lungcancer! Fan vad roligt mr. Smartass! 😀 Hur gick det med din oskuld förresten? 😛 Du ser ut som en rumpitupiroppenroooou! 😀 Ta mig i sängen! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej på soffan 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knulla medens du har chansen. snart vill hon det lika väl som du och då kommer det bli enklare att göra slut och hitta en annan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

knulla medens du har chansen. snart vill hon det lika väl som du och då kommer det bli enklare att göra slut och hitta en annan

Ska han nli gigolo eller?? 😛 vad fan tänker du med. din jävla en skinkade röv elr???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

knulla medens du har chansen. snart vill hon det lika väl som du och då kommer det bli enklare att göra slut och hitta en annan

Ja förfan och sen knullar jag så jag får aidsblod och brunt mensblod på mig! ;D Ska du också dra lite skämt nu herr smartass med prostatacancer?


   
SvaraCitera

ChrisseMysterio:

Ta mig i sängen! 😀

Polaren din kan ju ta din oskuld, bra idé. Han på bilden har legat ett par gånger han, oavsett hur du tycker han ser ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChrisseMysterio:

Ja förfan och sen knullar jag så jag får aidsblod och brunt mensblod på mig! ;D Ska du också dra lite skämt nu herr smartass med prostatacancer?

ja snälla jag vill se en lite girlfight här! en smäll där ett dildo där en fittslickning där en svamp i fittan där !!! om igen nu ni får ju va med lite för fan!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej kör på hårt bara upp i anus ut ur näsbore in... nee vänta har du någon kuk ens???[shake]


   
SvaraCitera