Aviseringar
Rensa alla

Jag vill att min pojkvän ska vilja ha sex med mig.


Vi är ju rätt hjärntvättade med de statiska könsrollerna att killar ska vilja ha sex med allt som rör sig medan tjejer ska vara till lags och vara sexuella men inte ha en sexualitet, och det försvårar en massa då det inte ser ut så. Du kan ju prata med honom om att det känns lite jobbigt att du vill oftare än vad han gör men du kan som sagt inte tvinga fram någon genuin vilja. 


   
SvaraCitera

Marceline: Jag är ofta den som säger: "hörru, vore det inte lite mysigt om vi hade lite sex va?" Till min pojkvän.
Och han svarar: "jaa... Jag lovar att vi gör det sen. Jag ska bara..."

om det bokstavligen är såhär det går till så är det kanske inte supertändande, hehe.


   
SvaraCitera

Han är helt enkelt inte kåt lika ofta som du är. Det behöver inte handla om dig på något sätt, utan det kan bero på att han alltid haft ganska låg sexlust, mår dåligt just nu, eller någonting annat. Därför är det viktigt att du pratar med honom och får ett svar på det du undrar. Om ni inte pratar med varandra om det här så kommer nog inte erat förhållande att hålla, då sex verkar vara någonting väldigt viktigt för dig för att må bra. Det kan du säga till honom. "Sex är väldigt viktigt för att jag ska må bra i ett förhållande, är det så för dig också?"


   
SvaraCitera
time
 time

Marceline:
Hahahaha okej, tack. Nu vet jag i alla fall att den här sidan bara är full av idioter så nu behöver jag ju inte besöka den mer 😀 

Folk tramsar, men det finns definitivt bra människor här också! (Se hjärtlös svar här ovanför, till exempel!)


   
SvaraCitera

PILL IN N PRILLA Å HAN BLIR HET PÅ GRÖTEN


   
SvaraCitera

Säg som det är "Du, jag älskar verkligen att ha sex med dig, men det känns lite som om det mest är jag som tjatar om det. Vore trevligt om du kunde ta initiativ till det lite oftare, det får mig att känna mig älskad och behövd"....typ  


   
SvaraCitera

en kille som inte vill knulla. finns väl få såna väl


   
SvaraCitera