Aviseringar
Rensa alla

Jag vill bli av med min kulmage


Ämnesstartare

Jag har bestämt mig för att jag vill bli av med min kulmage.
Tänkte bara höra om det är nyttigt att äta ägg varje morgon? Hur många i så fall. Och om jag går en promenad på en timme innan jag äter mina frukostägg och sen äter lunch och middag som inte innehåller kolhydrater så borde det gå snabbt att gå ner i vikt va?

Jag är ca 190 cm och jag väger 95 kg. Mitt mål är att komma ner i alla fall 10 kg. Hur lång tid kommer det att ta?


   
Citera
Ämnesetiketter

bububu:

Mitt mål är att komma ner i alla fall 10 kg. Hur lång tid kommer det att ta?

från 95 till 10 kilo? Kan nog ta en tid.


   
SvaraCitera

Michee:

från 95 till 10 kilo? Kan nog ta en tid.

hahaha klockrent men det va nog inte riktigt va han menade men iaf[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

från 95 till 10 kilo? Kan nog ta en tid.

Hehe, jo jag vill gå ner till 10 kilo! 🙂 Då får jag ett BMI på 2,8. Det tycker jag är perfekt! :D:D

Nej, men seriöst så vill jag gå ner TILL 85 kg ! 🙂


   
SvaraCitera

bububu:

om jag går en promenad på en timme innan jag äter mina frukostägg och sen äter lunch och middag som inte innehåller kolhydrater så borde det gå snabbt att gå ner i vikt va?

Varför ska alla vara så lata för? Träna ffs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Varför ska alla vara så lata för? Träna ffs.

Räcker inte promenader samt situps efteråt och några hantellyft?


   
SvaraCitera

bububu:

Jag är ca 190 cm och jag väger 95 kg.

Du är ju väldigt lång och din vikt är inte farlig Gentmot din längd. Jag väger typ samma som du och har bara 173 Cm.


   
SvaraCitera

Är bara 173 Cm. *


   
SvaraCitera

bububu:

95 kg

bububu:

85 kg

Släng in 3 springpass i veckan också, så ska du se att du får resultat.


   
SvaraCitera

bububu:

Räcker inte promenader samt situps efteråt och några hantellyft?

Byt ut promenaderna mot joggingpass.


   
SvaraCitera

bububu:

Jag har bestämt mig för att jag vill bli av med min kulmage.

En tråkigmage låter inte så... kul. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Varför ska alla vara så lata för? Träna ffs.

Hur svårt kan det vara egentligen? [confused]


   
SvaraCitera

bububu:

om jag går en promenad på en timme innan jag äter mina frukostägg

du bör äta något innan, t ex en frukt, annars förbränner kroppen muskler istället för fett eftersom det är mer "lättåtkomlig" energi.

bububu:

sen äter lunch och middag som inte innehåller kolhydrater

förutom att det kan bli svårt eftersom det mesta innehåller åtminstone lite kolhydrater, så är det idiotiskt eftersom du behöver kolhydrater också, dock bör du ju inte äta snabba kolhydrater.

bububu:

Mitt mål är att komma ner i alla fall 10 kg. Hur lång tid kommer det att ta?

Det finns ingen som kan svara på det eftersom det beror på helt vad du äter, hur mycket du äter och hur mycket energi du gör åt med. Dock bör du inte rasa för snabbt i vikt.
Använd ditt vett (om du har något, annars kan det bli svårt), ät nyttigt och varierat, ät var tredje timme och träna!!

Lycka till!


   
SvaraCitera

Du kan äta 0 % kolhydrater och gå 5 fucking timmar innan frukost om du inte ligger på kaloriunderskott kommer du ändå inte gå ner, vikten trollas inte bara bort det ligger verkliga kemiska processer bakom viktnedgång. It has been said 10 million times men folk verkar visst inte förstå ATT DET GÅR ATT SÖKA! Men visst det borde göra att du går ner i vikt om du inte äter ägg osv som en satans jävla gris så att du får i dig en massa kalorier ändå. och stryp inte kolhydraterna helt, för då kommer du märka 3 saker:

1. Du kommer hata och bli arg på alla.
2. Alla kommer hata och bli arga på dig för att du blir ett jävla grino.
3.Du kommer inte orka ett jävla piss.


   
SvaraCitera