Aviseringar
Rensa alla

Jag vill bli liten igen


Ämnesstartare

CitronSoppa:

Mhhmm [cry]

Kakaoxo:

ja..[sad]

Geigerzähler:

[cry]


   
SvaraCitera

min fader har aldrig sparkat boll med mig...

kan inte säga att jag tycker att det var bättre förr, har det rätt bra nu ändå


   
SvaraCitera

noboundaries1:

fler som tänker i samma banor som mig?

Det här fick mig att tänka på ett "citat". Jag skrev det efter jag sprungit en runda förbi min gamla skolgård..

When I was young it all was so easy. No time to think of the consequences. I was just fooling around and playing with my friends and there was love on the table. Pepole change even me, but remember how it was theese days. Want to go back but I cant. But I still have memory of it, and that is al thats counts. After all the memory is the thing we wan it the most, when we not live in the present anymore. Or just want to look back.

- Or Fuck this and live fast and die young!

noboundaries1:

fler som tänker i samma banor som mig?


   
SvaraCitera

noboundaries1:

fler som tänker i samma banor som mig?

Ja, precis som du säger. Dessutom så slutade denna känsla ungefär vid högstadiet för mig också, som du nämner.
Anledningen till att inte alla upplever detta, är väl för att de hade en pissig barndom, pissiga föräldrar eller blev slagen. Nuff said. Men visst, vissa personer lyckas finna peace i att bli urtråkig vuxen och bara glömma allting helt sonika, de är lyckligt lottade.


   
SvaraCitera

true
men om du börjar knarka kommer du tillbaks till det spännande [smile] jag lovar... det finns många världar att upptäcka


   
SvaraCitera

Klapparen:

Sa otfast att jag var 13 när jag var 18 om nån frågade, ingen brukade ifrågasätta det. Då kan man fortsätta umgås med dom i sin själsliga ålder och föräldrarna till dem tycker det är ok.

Hahaha fan va cool du är fett smart ju 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

92OneMan:

Det här fick mig att tänka på ett "citat". Jag skrev det efter jag sprungit en runda förbi min gamla skolgård..

riktigt bra citat måste jag säga.

FreeWay89:

Håller nog inte med om det.

han svarade ganska bra på det.

sylar:

Anledningen till att inte alla upplever detta, är väl för att de hade en pissig barndom, pissiga föräldrar eller blev slagen. Nuff said. Men visst, vissa personer lyckas finna peace i att bli urtråkig vuxen och bara glömma allting helt sonika, de är lyckligt lottade.

som sagt, mina problem var obefintliga gemfört med de man kan stöta på när man är vuxen.

Hänskapt:

true
men om du börjar knarka kommer du tillbaks till det spännande jag lovar... det finns många världar att upptäcka

hahah du får det att låta som om det vore något hälsosamt.[smile]


   
SvaraCitera

noboundaries1:

hahah du får det att låta som om det vore något hälsosamt.[smile]

det kan vara för det psykiska välmåendet främjande med variation i sinnesnärvaro och hur sinnena fungerar, annars finns det givetvis många bieffekter av många droger samt att det är lätt att man vill använda den goda varan hela tiden... men det är bättre att använda lite än ingenting, men sämre att använda för mycket än ingenting
typ
men så fort man provar en ny sorts drog blir det lite av en aha-upplevelse och man kan se saker ur andra perspektiv, tveklöst


   
SvaraCitera

noboundaries1:

han svarade ganska bra på det.

Han får väl svara vad han vill. Jag svarade bara att jag inte håller med om det, utan har en helt egen uppfattning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saknar också min barndom as mycket, önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner igen mig i känslan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skär av benen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

.. Se det på den ljusa sidan, man kan köra Volkswagen (om man nu har körkort) [cool]

wtf.. Nä, håller med!


   
SvaraCitera