Aviseringar
Rensa alla

jag vill bygga små maskiner


Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tlaltecuhtli:

Ja, de där är helt fantastiska!

Tänker också något sådant här:

Speciellt som den första. Resten (som använder en dator) är alldeles för avancerade (om än finurliga och fina).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Eller ja, vi äger ju inte hela, delats upp mellan släktingar allt eftersom. Ägdes av morfars farfar eller något i den stilen från början.
Jäkligt skönt place dock, även fast den inte är så stor!

Okej, gött mos.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läser du John Ajvide Lindqvists böcker, eller kopplade jag helt konstigt nu?

amsi:
vill bygga fler vikarier


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nea:
Läser du John Ajvide Lindqvists böcker, eller kopplade jag helt konstigt nu?

jag är imponerad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hih, så fint. Vilka har du läst, och vilken tycker du mest om?

amsi:

jag är imponerad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nea:
Hih, så fint. Vilka har du läst, och vilken tycker du mest om?

har inte läst, har bara upptäckt och fått begreppet förklarat för mig. SKA läsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aha, då förstår jag. Gör det, de är verkligen hur bra som helst. Har dem på hyllan ovanför sängen, läst varje minst två gånger.
Läs Lilla Stjärna, den är verkligen hur fin som helst. Och Människohamn är underbar, men jag tror att en måste läsa den två gånger för att kunna koppla ihop saker och ting i den.

amsi:

har inte läst, har bara upptäckt och fått begreppet förklarat för mig. SKA läsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nea:
Aha, då förstår jag. Gör det, de är verkligen hur bra som helst. Har dem på hyllan ovanför sängen, läst varje minst två gånger.
Läs Lilla Stjärna, den är verkligen hur fin som helst. Och Människohamn är underbar, men jag tror att en måste läsa den två gånger för att kunna koppla ihop saker och ting i den.

Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera