Aviseringar
Rensa alla

Jag vill dö


Ämnesstartare

Ending Jon:

Vi har nog olika erfarenheter av psykvården i så fall 😉

Mm, förmodligen. :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Kanske inte för dig, men du måste förstå att människor är olika

det finns hopp för alla människor, du är inget undantag.
en känsla av hopplöshet är det i slutändan bara man själv som kan eliminera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

det finns hopp för alla människor, du är inget undantag.
en känsla av hopplöshet är det i slutändan bara man själv som kan eliminera

Haha okej, men det spelar ingen roll, det var inte det jag ville ha svar på egentligen. Men tack i alla fall 😉


   
SvaraCitera

När jag gjorde det tittade de på mig som om jag vore dum i huvudet och gav mig tabletter.. som inte löste något utan gjorde saken värre.. Låsa in tror jag dock inte att de kommer göra. Beror helt på vad du har berättat tidigare och om de anser att risken för att du ska skada dig allvarligt är stor.

Ta hand om dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

tack i alla fall

(L)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WITLo:

Låsa in tror jag dock inte att de kommer göra. Beror helt på vad du har berättat tidigare och om de anser att risken för att du ska skada dig allvarligt är stor.

Ta hand om dig!

Okej, då kanske man inte ska vara för drastisk i sitt beskrivande [crazy] Men tack 😉


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Okej, då kanske man inte ska vara för drastisk i sitt beskrivande [crazy] Men tack 😉

Alla ställen försöker spara pengar.. och LVU kostar och inget de helst vill göra. Men ja, var lite försiktig första gången du tar upp det och se hur de reagerar [smile]


   
SvaraCitera

Jag sa det till min läkare, hon sa att hon ville sy in mig men då sa jag att de var tvugna att gå över min döda kropp först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera