Aviseringar
Rensa alla

Jag vill förändra mitt liv


Ämnesstartare

murare:

Man kan ju fortfarande ha åsikter och tycka/säga/agera som man vill utan att vara hatisk/elak?

Precis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:

Egentligen ja. Men i dagens samhälle ses man som en toffel/tönt. Man ska vara någon sorts hybrid dvs 50 % elak 50 % trevlig. Blir för tråkigt om man bara är det ena eller det andra. 

Då är det ju folk som är dryga? Jag har insett det nu, man ska inte bry sig så jävla mycket om vad andra tycker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex: Egentligen ja. Men i dagens samhälle ses man som en toffel/tönt. Man ska vara någon sorts hybrid dvs 50 % elak 50 % trevlig. Blir för tråkigt om man bara är det ena eller det andra.

........ man ska säga vad man tycker när det är motiverat och göra vad man vill = "elak" 

AddeGranberg: Då är det ju folk som är dryga? Jag har insett det nu, man ska inte bry sig så jävla mycket om vad andra tycker.

<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whaddup bird:

........ man ska säga vad man tycker när det är motiverat och göra vad man vill = "elak" 
<3

Skål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skål på det där sistnämnda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen jag gjorde den här tråden har jag förändrats lite mer, jobbar på en guide just nu om hur man hanterar vardagen som aspergare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sådär, varit på gymmet ikväll för första gången på länge, blev inget långt pass alls men sånt kommer ju med tiden antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JensAndreas:
Sådär, varit på gymmet ikväll för första gången på länge, blev inget långt pass alls men sånt kommer ju med tiden antar jag.

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yeah Galen


   
SvaraCitera