Aviseringar
Rensa alla

jag vill gå med i dotterbolaget


Ämnesstartare

jag minns när jag extrajobbade med att häfta ihop db-fanzin, jag kände mig så hedrad.

jag behöver någon slags feministisk plattform för mina serier, det funkar inte att sitta hemma och inte våga visa serierna för någon av rädsla för att någon ska tycka illa om dem.


   
Citera

gör bara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vågar inte!


   
SvaraCitera

vadådå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är rädd för hur folk ska uppfatta mig, känner mig ofta ung och dum eftersom jag brukar vara yngst i alla sorters politiska och feministiska sammanhang.


   
SvaraCitera

äh jag tycker du är cool och känns äldre än mig i de sammanhangen, ut och stajla nu! dela med dig av det goda!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

äh jag tycker du är cool och känns äldre än mig i de sammanhangen, ut och stajla nu! dela med dig av det goda!

[blush]


   
SvaraCitera

Nej! Gör det bara! De kommer tycka att du är asball för att du är liten, om de alls tycker något om att du är yngre kommer det vara det.

De dotterbolagare från Malmö/Lund/whatev jag träffat är fett bra trevliga schyssta fina coola, just dem behöver du nog inte vara rädd för. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Nej! Gör det bara! De kommer tycka att du är asball för att du är liten, om de alls tycker något om att du är yngre kommer det vara det.De dotterbolagare från Malmö/Lund/whatev jag träffat är fett bra trevliga schyssta fina coola, just dem behöver du nog inte vara rädd för.

Du är så snäll [blush]


   
SvaraCitera

amsi:

Du är så snäll [blush]

Nej, jag ljuger bara inte!!!


   
SvaraCitera

amsi:

plattform för mina serier

Kommer bara på att tänka Rocky, då hans kompis har gjort ett hiphop-fanzine

"ERKÄNN, DU GÖR DET BARA FÖR ATT FÅ FITTA"
"ERKÄNN, DU GÖR DET BARA FÖR ATT FÅ SKRYTA OM ATT DU KÄNNER STAKKA BO"

Skitkul.

Men nog om detta, kör på, serier är kul!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fler serier till folket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle det händelsevis gå att få se ett eller annat smakprov?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Kommer bara på att tänka Rocky, då hans kompis har gjort ett hiphop-fanzine"ERKÄNN, DU GÖR DET BARA FÖR ATT FÅ FITTA""ERKÄNN, DU GÖR DET BARA FÖR ATT FÅ SKRYTA OM ATT DU KÄNNER STAKKA BO"Skitkul.Men nog om detta, kör på, serier är kul!!!

det är ju kul att ligga

Nachac:

Skulle det händelsevis gå att få se ett eller annat smakprov?

jag har inte tillgång till mina grejer just nu, men om någon vecka så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

jag har inte tillgång till mina grejer just nu, men om någon vecka så

[y]


   
SvaraCitera