Aviseringar
Rensa alla

jag vill gå upp i vikt!


Ämnesstartare

Alltså jag har försökt hur länge som helst att gå upp i vikt men det är totalt omjöligt. Jag gymmar och tränar flera ggr i veckan och äter dubbelt så mycket mat mot vad jag behöver. Men jag ökar inte ett enda kilo i vikt! Någon som har nåt bra tips på hur man går upp i vikt?

(är 154 cm och väger 40 kg)


   
Citera
Ämnesetiketter

semlor


   
SvaraCitera
B3ll4

Men varför vill du gå upp i vikt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B3ll4:

Men varför vill du gå upp i vikt?

Ja, just det. Tjockis.


   
SvaraCitera

lycka till [y]


   
SvaraCitera
kachin

Ät äännnnuuu mer 😀


   
SvaraCitera

B3ll4:

Men varför vill du gå upp i vikt?

Vissa vill inte se ut som dom stereotypiska anorektiska fjortisarna med tuperat hår och en halvliter idomin på läpparna utan faktiskt vill se bra ur med en fin vältränad kropp?


   
SvaraCitera

B3ll4:

Men varför vill du gå upp i vikt?

Inget fel med det, jag vill upp i vikt med. Jag är för fan 1,78~ lång och väger 53 kg, hur snyggt är det? [rolleyes]

makedamnsure:

Alltså jag har försökt hur länge som helst att gå upp i vikt men det är totalt omjöligt. Jag gymmar och tränar flera ggr i veckan och äter dubbelt så mycket mat mot vad jag behöver. Men jag ökar inte ett enda kilo i vikt!

Du kanske borde be att få din ämnesomsättning testad?


   
SvaraCitera

makedamnsure:

Någon som har nåt bra tips på hur man går upp i vikt?

Ju äldre du blir desto lättare är det att gå upp i vikt, du behöver bara vänta typ 6 år


   
SvaraCitera
Tyrael

makedamnsure:

. Jag gymmar och tränar flera ggr i veckan och äter dubbelt så mycket mat mot vad jag behöver

Det verkar som att du vill ha rena muskler när du säger att du gymmar och tränar, om du bara vill gå upp i vikt är det enklaste att röra sig så lite som möjligt och äta så mycket onyttigt som möjligt. Maten gör dig inte tjock,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Det verkar som att du vill ha rena muskler när du säger att du gymmar och tränar, om du bara vill gå upp i vikt är det enklaste att röra sig så lite som möjligt och äta så mycket onyttigt som möjligt. Maten gör dig inte tjock,

jag provade att under ca 6 månade äta massa onyttig fet mat och godis/kakor m.m.,.. jag ökade inte ett enda kilo. Jag gick snarare ner i vikt. Så därför har jag prövat att träna och äta mycket, men det hjälper inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B3ll4:

Men varför vill du gå upp i vikt?

svar:

Tözen:

Vissa vill inte se ut som dom stereotypiska anorektiska fjortisarna med tuperat hår och en halvliter idomin på läpparna utan faktiskt vill se bra ur med en fin vältränad kropp?


   
SvaraCitera

makedamnsure:

Så därför har jag prövat att träna och äta mycket, men det hjälper inte.

Skippa träningen och käka endast fet och onyttig mat.


   
SvaraCitera
B3ll4

makedamnsure:

svar:

Tözen: Vissa vill inte se ut som dom stereotypiska anorektiska fjortisarna med tuperat hår och en halvliter idomin på läpparna utan faktiskt vill se bra ur med en fin vältränad kropp?

Aha det visste jag inte [no-no]


   
SvaraCitera

makedamnsure:

Någon som har nåt bra tips på hur man går upp i vikt?

nja
lägger själv inte på mig särskilt lätt...
protein är väl ett hett tips. ha med dig nötter (om du tycker om det) så du kan äta typ ganska ofta, ät ofta[smile]


   
SvaraCitera