Aviseringar
Rensa alla

Jag vill ge honom allt.


Ämnesstartare

Jag är tillsammans med den mest underbara killen man kan hitta, jag har extremt starka känslor för honom men jag passar mig för att överanvända "älskar".

Men så är det ju ett problem. Jag vill ge honom allt av mig. Men jag är rädd. Killen jag va tillsammans med innan min nuvarande fick jag problem med. Sexuellt.
Jag är inte oskuld. Men han kom inte in.
Det bara gick inte och jag låg och dog av smärta och ville bara att han skulle ge upp. Vilket han gjorde tillslut.
Och så var det varje gång vi försökte.
Jag skäms och mår dåligt inombords av detta.
Och nu när jag vill ge så mycket till min pojkvän är jag rädd att bli utsatt för samma sak all over.
Att prata med honom känns helt uteslutet, jag är öppen och ärlig med mycket men det känns som att jag skulle bara trycka ner mig själv ev skämma ut mig.

Hur gör jag? Vad är det för fel?
Hjälp! Verkligen. 🙁


   
Citera

Ge honom vetskapen om detta.


   
SvaraCitera

Att du lyckas älska honom innan ni ens haft sex förvånar mig.

I övrigt, tala om detta då ni ska ha sex och bara ta det lugnt. Ju mer nervös du blir för att det inte ska funka, ju mindre funkar det.


   
SvaraCitera

xnation:

Hur gör jag? Vad är det för fel?
Hjälp! Verkligen. 🙁

Informera honom om att du är trång och haft svårt för penetrationssex, då. Det var även så för mig, och högst sannolikt de allra flesta oskulder, jag hade dock vett nog att säga till när det gjorde ont.

xnation:

Jag skäms och mår dåligt inombords av detta.

Säg förslagsvis detta till honom också.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Att du lyckas älska honom innan ni ens haft sex förvånar mig.

Varför?


   
SvaraCitera

Testa en större penis


   
SvaraCitera

prata med honom om det då


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Varför?

Har haft sex väldigt tidigt i samtliga av mina förhållanden där jag senare älskat min partner. Utifrån min världsbild känns det bara konstigt att vara tillsammans med någon i tillräckligt lång tid för att inse att man älskar den andre, utan att ens ha haft sex ännu.


   
SvaraCitera

Aa han verkar underbar som får dej att må som du gör[smile]

Jonnybravo91:

Att du lyckas älska honom innan ni ens haft sex förvånar mig.

[confused]


   
SvaraCitera

kebu12:

Jonnybravo91: Att du lyckas älska honom innan ni ens haft sex förvånar mig.
[confused]

Vill du mig? [no-no]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Vill du mig? [no-no]

Trodde jag älskade dej, men tydligen inte[sad]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Har haft sex väldigt tidigt i samtliga av mina förhållanden där jag senare älskat min partner. Utifrån min världsbild känns det bara konstigt att vara tillsammans med någon i tillräckligt lång tid för att inse att man älskar den andre, utan att ens ha haft sex ännu.

Då bör du kanske inkludera i din världsbild, att allas förhållanden inte är såsom dina, att det dröjer olika lång tid i olika förhållanden innan personerna har sex, att vissa eventuellt inte vill ha sex med någon förrän de anser sig älska personen i fråga, att många definierar "älska" på olika vis, et cetera, et cetera.

Kortfattat: Alla är inte som du.


   
SvaraCitera

kebu12:

Trodde jag älskade dej, men tydligen inte[sad]

Trodde vi haft sex? [tard]

Ögon i en plåthink:

Alla är inte som du.

No shit maestro. [rolleyes]

Men jag är jag och lever därefter i min värld och efter mina lagar.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Trodde vi haft sex? [tard]

Tyckte inte det var mycket till sex[blush]


   
SvaraCitera

Om ni nu har ett sånt bra förhållande så borde ni ju kunna prata om detta. Älskar han dig också så kommer han inte bry sig om att ni inte kan knulla som duracellbunnys.


   
SvaraCitera