Aviseringar
Rensa alla

Jag vill ha en annan mamma!


Ämnesstartare

Jag satt och kollade på familjen annorlunda, och tänkte på familjen irmlund.... Madeleine! villken mamma! <3
Hon är 29 och min mamma är 50! Varför ska allt vara så orättvist att jag ska ha en sur, trött, ovetande mamma!!!
Madeleine verkar så snäll, och älska sina barn! Jag upplever inte att mamma älskar mig!!! Och om det är nåt fel och jag säger det till henne, så kan hon bli sur!!! Hon är inte dum eller nåt, men jag älskar henne...
Hon är INTE som Madeleine, Madeleine är pigg, glad och aktiv! Hon går ut med kompisarna och har kul... men inte min mamma!
Jag vill ha Madeleine som min mamma!

Och skriv inte nu att jag är dum och så... för jag behöver hjälp...!


   
Citera

[tired]


   
SvaraCitera
höna

men du är ju dum[blush]


   
SvaraCitera

Var är facepalm smilien när jag som mest behöver den?


   
SvaraCitera

Razorblade:

Var är facepalm smilien när jag som mest behöver den?

en sån borde finnas!


   
SvaraCitera

jag anser att så länge man inte blir misshandlad eller vanvårdad av sina föräldrar får man ta och stå ut.


   
SvaraCitera

Hur skulle du känna ifall din mamma såg en tjej i din ålder på TV och önskade att det var hennes dotter eftersom du är efterbliven, otacksam, mobbad och tråkig?


   
SvaraCitera

honolulu:

Hur skulle du känna ifall din mamma såg en tjej i din ålder på TV och önskade att det var hennes dotter eftersom du är efterbliven, otacksam, mobbad och tråkig?

[love]

ont gisar att du är för gammal för att ha en 29-årig mamma.
nej, att ha fd tonårsföräldrar är ej eftersträvansvärt


   
SvaraCitera
Tyrael

ಠ_ಠ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var ju precis de här komentarerna jag ville ha... NOT!
men det är lite svårt för er, eftersom ni inte är jag!
Ni fattar inte hur mkt jag önskar att min mamma var 30! och kunde gå ut å roa sig!! Men hon gör inte det nu!!!


   
SvaraCitera

Det finns inget du kan göra åt det så sluta whina [shake]


   
SvaraCitera

MaDDDie:

Ni fattar inte hur mkt jag önskar att min mamma var 30! och kunde gå ut å roa sig!! Men hon gör inte det nu!!!

så ditt största familjerelaterade problem är att din mamma inte festar?


   
SvaraCitera

Hahahaha [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OM ni ska hålla på så här, så säg bara att jag är en idiotisk människa!!!!


   
SvaraCitera

MaDDDie:

OM ni ska hålla på så här, så säg bara att jag är en idiotisk människa!!!!

Vad exakt med en yngre mamma tror du skulle vara bättre än den äldre mor du redan har?


   
SvaraCitera