Aviseringar
Rensa alla

Jag vill ha en annan mamma!


Har du kanske tänkt på att din mamma inte går ut för att hon har barn att ta hand om [crazy][crazy]
Ingen vill ha en mamma som springer runt och festar hela tiden och försummar sina barn.


   
SvaraCitera

MaDDDie:

så säg bara att jag är en idiotisk människa!!!!

ok
du är 1 idiotisk människa


   
SvaraCitera

elverpigen:

jag anser att så länge man inte blir misshandlad eller vanvårdad av sina föräldrar får man ta och stå ut.

Fast det finns föräldrar som trycker ner sina barn något fruktansvärt bara med ord. Visst står man ut men ibland undrar jag om det var värt det.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Fast det finns föräldrar som trycker ner sina barn något fruktansvärt bara med ord. Visst står man ut men ibland undrar jag om det var värt det.

elverpigen:

misshandlad eller vanvårdad

självklart räknar jag in psykisk och verbal misshandel i detta, men så verkar inte fallat vara för ts, grundar de teorierna på detta:

MaDDDie:

Hon är inte dum eller nåt, men jag älskar henne...
Hon är INTE som Madeleine, Madeleine är pigg, glad och aktiv! Hon går ut med kompisarna och har kul... men inte min mamma!
Jag vill ha Madeleine som min mamma!


   
SvaraCitera

elverpigen:

självklart räknar jag in psykisk och verbal misshandel i detta, men så verkar inte fallat vara för ts, grundar de teorierna på detta:

Håller helt med om att ts inte har anledning nog, men reagerade bara på det du sa 🙂


   
SvaraCitera

MaDDDie:

Ni fattar inte hur mkt jag önskar att min mamma var 30!

man kan inte alltid få som man vill, så du får nog leva med det och försöka va glad att du har en mamma överhuvudtaget[no-no]


   
SvaraCitera

och jag önskar att jag blir 5 cm längre
vi kan lida tillsammans 🙂


   
SvaraCitera

Are you fucking kidding me?


   
SvaraCitera

Har du tänkt på att hon kanske är precis lika tråkig som din egen morsa när det inte är några kameror i närheten?


   
SvaraCitera

MaDDDie:

för jag behöver

håller med lite. nu har inte jag sett madeleine.
men brukar tänka när jag ser pappor.
vad snäll hans/hons pappa är!
En sån pappa skulle jag vilja ha osv. [sad]


   
SvaraCitera

Hon är inte speciellt trevlig alls. Otrevlig, snackar skit och sprider "hemligheter". Jag har varit i kontakt med alla de där mammorna, jag vet mycket om alla.

De åkte ju utomlands i något programm, fick veta att Madde sa något i stil med till tv4 "Men längre kan vi väl få åka?"


   
SvaraCitera

MaDDDie:

en idiotisk människa!!!!

är precis vad du är 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

håller med lite. nu har inte jag sett madeleine.men brukar tänka när jag ser pappor. vad snäll hans/hons pappa är!En sån pappa skulle jag vilja ha osv.

Äntligen!!


   
SvaraCitera

MaDDDie:

Äntligen!!

Men allvarligt. Sluta förvänta dig att det rätta svaret är det som kommer lätta ditt samvete. Du är en idiotisk människa. Visserligen tryggt att veta att det finns folk som inte har värre problem att hantera än så. Men sluta vara så korkad nu.


   
SvaraCitera

overdose delusion:

Men allvarligt. Sluta förvänta dig att det rätta svaret är det som kommer lätta ditt samvete. Du är en idiotisk människa. Visserligen tryggt att veta att det finns folk som inte har värre problem att hantera än så. Men sluta vara så korkad nu.

Ähh lägg av, varför skulle hon vara en idiotisk människa?
Måhända att det finns värre problem men hon har väl rätt att tycka det om hon vill utan att behöva bli påhoppad...
Jag kan ibland känna lite som henne, inte för att jag sett programmet men allmänt.


   
SvaraCitera