Aviseringar
Rensa alla

jag vill ha en flickvän


Ämnesstartare

Tjena  jag vill ha en  flickvän för typ alla mina kompisar har det o jag vill också ha lite kärlek kan  hjälpa mig  hur ska jag göra? för att bli ihop med en tjej 

seriösa svar tack


   
Citera
Ämnesstartare

Ja du, säg det Ledsen


   
SvaraCitera
Kudhos

Kan ju börja med att prata om det motsatta könet som människor, inte ett godis som är slut i mataffären för dina polare hann före.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om man typ ser en  snygg tjej på bussen o säger   Ursäkta kan jag få ditt nummer eller nåt? funkar det


   
SvaraCitera

Danne_cars: om man typ ser en  snygg tjej på bussen o säger   Ursäkta kan jag få ditt nummer eller nåt? funkar det

nej


   
SvaraCitera

Danne_cars: om man typ ser en snygg tjej på bussen o säger Ursäkta kan jag få ditt nummer eller nåt? funkar det

Nej men efter 10 minuter konversation kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: Kan ju börja med att prata om det motsatta könet som människor, inte ett godis som är slut i mataffären för dina polare hann före.

+1!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vad ska man göra då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars: men vad ska man göra då?

Om du vill ha kärlek måste du vara beredd på att ge kärlek. Kärlek och respekt. Börja snacka med tjejer du gillar, försök ta reda på vad de gillar o.s.v. Visa intresse för de (inte bara för deras utseende utan även för de som personer), men på ett respektfullt sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Om du vill ha kärlek måste du vara beredd på att ge kärlek. Kärlek och respekt. Börja snacka med tjejer du gillar, försök ta reda på vad de gillar o.s.v. Visa intresse för de (inte bara för deras utseende utan även för de som personer), men på ett respektfullt sätt.

så man kan inte bli tsm med en främmande människa?


   
SvaraCitera
Kudhos

Danne_cars:
men vad ska man göra då?

vad vill du ha? En step-by-step instruktionsbok hur man skaffar en flickvän? Kanske en youtube serie där vi går igenom alla olika teorier och metoder kring "flickvän". Vi kanske kan ha gäster som kommer och håller föreläsningar. Eller anordna skype 1-on-1 sessions där vi sitter i 45 minuter och brainstormar konceptet "flickvän".

Ut och ta kontakt med folk bara. Vissa kommer vara potentiella partner, andra inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars: så man kan inte bli tsm med en främmande människa?

Du behöver börja någonstans, hur vet du ens om du vill vara med någon du inte känner det minsta?


   
SvaraCitera

Asså jag är ju tjej och bor i gbg, såååå... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:
Asså jag är ju tjej och bor i gbg, såååå... 

är du singel? 😉


   
SvaraCitera

Det är nu det händer


   
SvaraCitera