Aviseringar
Rensa alla

JAG VILL HA HONOM


Ämnesstartare

Jo nu är det såhär. Ganska ofta när jag går och handlar brukar jag träffa på en så sjukt snygg kille, vi känner alltså inte varann på något sätt men jag har typ fått massa fantasier av honom i mitt huvud. Han är precis min typ, drömkillen liksom. Har aldrig snackat med honom heller, så ja den här frågan är väl lite mer ställd åt er killar out there.

Hur fan ska jag ta kontakt med honom? Skulle ni tycka det är konstigt av en tjej att gå fram till en totalt främmande kille och börja småsnacka lite och kanske fråga om han är upptagen och om hans nummer? Är väldigt utåtriktad osådär så skulle nog inte tycka det var så vidare jobbigt, men vet inte om det är för galet eller inte :D? lite pinsamt om man får dissen också kanske..


   
Citera
Ämnesstartare

punkrockerr:

Skulle ni tycka det är konstigt av en tjej att gå fram till en totalt främmande kille och börja småsnacka lite och kanske fråga om han är upptagen och om hans nummer?

nej, jag skulle bli jätteglad. aningen förvånad men på ett positivt sätt

punkrockerr:

lite pinsamt om man får dissen också kanske..

ääh. tror det är ytterst liten chans att du får det om han inte är upptagen ^^


   
SvaraCitera

skulle bli ytterst förvånad men glad


   
SvaraCitera
Åtta

Killar gillar bekvämlighet, och att få kontakt med en tjej utan att själv behöva göra någonting är ganska bekvämt.

[y]


   
SvaraCitera

säger som personen över mig sade


   
SvaraCitera

/sign

Men testa! Gå till samma hylla som han står vid, fråga om pris.. var han köpt en grej han råkar ha i korgen....... ne ja skoja [blush] suger på sånt men, ta kontakt med honom tycker jag ändå.

Btw, kollar han på dig?


   
SvaraCitera

punkrockerr:

Han är precis min typ, drömkillen liksom.

punkrockerr:

Har aldrig snackat med honom

Logiken är slående.


   
SvaraCitera

Utseendet först, liksom.


   
SvaraCitera

Gå för det.
Dold text: Anglicismer för vinst.


   
SvaraCitera

För att få kontakt.... våga.... för att våga... sup ner dig... så har du en anledning att prata. [confused]


   
SvaraCitera

Jag skulle bara bli glad om något gjorde så mo[smile]t mig


   
SvaraCitera

punkrockerr:

Skulle ni tycka det är konstigt av en tjej att gå fram till en totalt främmande kille och börja småsnacka lite och kanske fråga om han är upptagen och om hans nummer

nej skulle bli glad eller det beror ju förstås på personen.


   
SvaraCitera

Haha jag har gått fram till en kille på butik och bytit nummer. Han tyckte uppebarligen också jag var nice men det blev inget mer sådär. Kändes dock skönt att ha provat ta kontakt själv, annars är det ju bara massa killar som stöter på en liksom 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Titta mycket på honom, flirta till när han tittar mot dig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

punkrockerr:

Hur fan ska jag ta kontakt med honom?

Antar att du röker, fråga om han har cigg/tändare(om han nu röker)? Kan vara en bra inledning..


   
SvaraCitera