Aviseringar
Rensa alla

Jag vill ha honom men vågar inte


Ämnesstartare

Vill inte ragga på en kille som jag vill ha pga att jag vill inte va blödig.. Men anyway om jag ska ragga på honom, hur ska jag va/säga


   
Citera
Ämnesstartare

öö


   
SvaraCitera

aa


   
SvaraCitera

såhär:


   
SvaraCitera

lyckat

var dig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var god och omtänksam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

var dig själv

Det sämsta men tyvärr också det vanligaste rådet... vågar man inte få nån eller kan man inte få nån, så ska man inte bara fortsätta att ''vara sig själv'' utan jobba på hur man är. Klart som fan att sånna här trådar kommer upp hela tiden, när folk aldrig får höra nåt annat än att inte jobba på sig själva.


   
SvaraCitera

salem1:

Klart som fan att sånna här trådar kommer upp hela tiden, när folk aldrig får höra nåt annat än att inte jobba på sig själva.

får ursäkta att jag är korkad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser du bra ut kan det inte vara så svårt. Säg typ hej varje gång du ser han, försök prata med honom blablabla osv


   
SvaraCitera

Var någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det är du på bilden så öh.. så räcker det med ett hej o en glad min typ. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nietzsche:

Om det är du på bilden så öh.. så räcker det med ett hej o en glad min typ.

ja det e jag på bilden, även fast jag vet och tycker att jag ser helt okej bra ut, så har jag himla låg självkänsla.. VEt inte vrf.. Bara om en kille säger till mej att jag sminkar mej för mkt, och har aldirg hört ngt taskigare tar jag åt mej som fan, jag vet inte vrf:/need help


   
SvaraCitera

Säg att du tar den i tvåan.


   
SvaraCitera

conplex:

VEt inte vrf

Du är tjej, ligger i er natur.


   
SvaraCitera

Knulla honom, hehe.


   
SvaraCitera