Aviseringar
Rensa alla

Jag vill ha samma hjälpmedel när man skickar PM, som man har när man srkiver poster i forumet.


Ämnesstartare

Hej, skulle det gå att fixa så att vi får samma hjälpmedel när vi skriver PM, som vi har när vi postar i forumet?

Jag menar som t.ex snabbknappar för Textformatering.

Fet
Kursiv
Understruken
Dold text: Dold text
Infoga länk
Infoga bild
Vänsterställd, Centrerad, Högerställd

Smileys: [smile][bigsmile][wink][crazy][sad][cry][shake][badgrin][cool][rolleyes][confused][cute][surprised][censur][chocked][tard][mad][blush][tired][love][cheers][bigcheers][party][no-no][y][n][ops][zzz]

Visst, man kan ju lära sig alla koder för Fet, Understruket, Kursivt, alla smileysar osv. utantill och ha allt i huvudet. Men det e ju jobbigt! [sad]

Och sen önskar jag framför allt att det fanns Förhandsgranskning.

Vore inte det ganska nice att ha allt det där tillgängligt även när man skriver PM? [smile]


   
Citera

[y]


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Hej, skulle det gå att fixa så att vi får samma hjälpmedel när vi skriver PM, som vi har när vi postar i forumet?

Jag har lärt mig alla jag behöver utantill XD

Men jo, jag stödjer det förslaget!


   
SvaraCitera
Åtta

SaltaKätzchen:

Men det e ju jobbigt! [sad]

Det är faktiskt inte speciellt svårt. Jag menar, det är i princip likadant på alla forum som använder sig av BB-kod, så egentligen behöver man bara lära sig det en enda gång så är det lugnt sen.

Men sure, det vore ju nice om det fanns tillgängligt när man skickar PM också. [y]


   
SvaraCitera

Åh, jag kan se det framför mig, massutskick av propaganda-PM från Dödsguden! <3


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Vore inte det ganska nice att ha allt det där tillgängligt även när man skriver PM? [smile]

Nej det tycker jag inte.


   
SvaraCitera
Nja

   
SvaraCitera

Niet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Nej det tycker jag inte.

Varför inte? [sad]

I love Cheesypoofs:

Åh, jag kan se det framför mig, massutskick av propaganda-PM från Dödsguden! <3

Det vore coolt. <3

Nintendo:

Nja

Tänk vad coolt det vore om man eneklt kunnde bifoga massa bilder och skräp i pm, och förhandsvisa och kolla så att det blir rätt och funkar och sånnt..

Ett annat sett är ju att skriva PM-texten i en vanlig forums ruta, kopiera det, på in på skicka PM, och sen klistra in och skicka det, men det är ju jobbigt och dummt och sånnt. ):


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Tänk vad coolt det vore om man eneklt kunnde bifoga massa bilder och skräp i pm, och förhandsvisa och kolla så att det blir rätt och funkar och sånnt..

Lär dig det bara utantill Image


   
SvaraCitera

Det är typ fyra taggar du behöver lära dig?


   
SvaraCitera

De som är "emot" det här förslaget vill ju bara sitta och säga emot i största allmänhet. Vem skulle det skada, liksom?

Go for it.


   
SvaraCitera
smisk

Det är inget dåligt förslag, men själv tycker jag att det är onödigt. Brukar bara skriva några rader, det behöver inte vara så invecklat.

Varken för eller emot, fast kanske mest emot.


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Det vore coolt. <3

[rolleyes]


   
SvaraCitera

I love Cheesypoofs:

Åh, jag kan se det framför mig, massutskick av propaganda-PM från Dödsguden! <3

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


   
SvaraCitera