Aviseringar
Rensa alla

jag vill inte!


Ämnesstartare

Verion:

Din framtid inte deras...

och

Unexpected:

Dina föräldrar kan naturligtvis inte tvinga dig att gå på någon skola eller flytta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det inte DU som ska bestämma vart du ska gå ??


   
SvaraCitera

casanra:

och

Vaddå och [shake] De ska inte ha shit att säga till om egentligen... hade jag blivit tvingad till en gymnasieskola jag inte vill gå på hade jag levt helvete där [badgrin] De hade fått kasta ut mig


   
SvaraCitera

sloganizer:

Sigtuna

Siegtuna är fett skönt.

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men känns lite "otacksamt" om man "kastar ut sig själv" från en skola där dom tar typ 120 000kr /läsår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sloganizer:

Nej asså. Dom vill inte att jag ska gå det. Dom tvingar mig.

De kan inte tvinga dig. Motstå borgerlighetens krafter! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ditt val... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sloganizer:

Snälla bidrag med argument!!!!

Du säger tvärt: Nej, jag tänker inte om det så blir min död... Och nu tänker jag inte diskutera det här mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN SKAFFA DAJ EN RYGGRAD!


   
SvaraCitera

Be nån person de lyssnar på försöka få in vett i skalen på dem?
Dold text: eftersom de uppenbarligen skiter i vad du har att säga.


   
SvaraCitera

crushcrushcrush:

skalen

skallen* [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller jag vet. Sänker mina betyg så grovt som möjligt så kommer jag inte in [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill gå på internat men får inte lulz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle jag vart i dina kläder hade jag gjort världens jävla revolt emot dom. stuckit hemifrån och skrikit åt dom osv. ge dig bara fan på att de inte ska få vilja igenom så fixar du det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verion:

Vaddå och De ska inte ha shit att säga till om egentligen... hade jag blivit tvingad till en gymnasieskola jag inte vill gå på hade jag levt helvete där De hade fått kasta ut mig

men ååååååååh! självklart har dom inget att säga till om! jag menade ju båda dom sakerna som dom skev ... asså det jag citerade eller va fan det heter! typ "din framtid inte deras" OCH "dina föräldrar kan naturlgit vis inte tvinga dej att gå på någon skola eller flytta"

fattaru nu eller [badgrin]?


   
SvaraCitera