Aviseringar
Rensa alla

jag vill inte bli 20! [cry]


Ämnesstartare


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[badgrin]


   
SvaraCitera

Ångest, jag vet. Hatar att bli äldre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Ångest, jag vet. Hatar att bli äldre.

fyfan, bara några månader kvar. tittar på småttingar som börjat gymnasiet i år o önskar man var 16 igen


   
SvaraCitera

Det är gött att bli äldre ju. Då slipper man allt jobbigt med att vara ung, man kan sköta sitt skit och slippa bry sig.

Ingen förväntar sig något speciellt av en 26-åring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Det är gött att bli äldre ju. Då slipper man allt jobbigt med att vara ung, man kan sköta sitt skit och slippa bry sig.

man måste ju bli nått. majoriteten av min familj o mina vänner förväntar sig att man blir civiligenjör eller nått


   
SvaraCitera

lacostekrokodilen:

man måste ju bli nått. majoriteten av min familj o mina vänner förväntar sig att man blir civiligenjör eller nått

Synd om dig. Min familj förväntar sig inte att jag ska bli något fint, dom förväntar sig att jag ska leva mitt liv så som jag vill och trivas med tillvaron. Vilket jag gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Synd om dig. Min familj förväntar sig inte att jag ska bli något fint, dom förväntar sig att jag ska leva mitt liv så som jag vill och trivas med tillvaron. Vilket jag gör.

ja, förbaskat synd om mig, enda positiva är att man blir mer o mer smartare ju äldre man blir osv


   
SvaraCitera

lacostekrokodilen:

ja, förbaskat synd om mig, enda positiva är att man blir mer o mer smartare ju äldre man blir osv

Det behöver inte alltid stämma, men jag håller tummarna för dig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rätt åt dig, Martina. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Det behöver inte alltid stämma

nja, nu e jag ju 19 o därav fortfarande väldigt dum men var ju inte i närheten av när jag var 15. tack iaf =)

Zhemchug:

Rätt åt dig, Martina

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Ingen förväntar sig något speciellt av en 26-åring.

Jo, då förväntas man vara vuxen och mogen. Ha gåt klart en femårig utbildning och börjat inleda sin karriär sam vara i ett seriöst förhållande. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill inte bli 22 [sad]


   
SvaraCitera

Zwift:

Jo, då förväntas man vara vuxen och mogen.

Och hur svårt är det då? Är man inte vuxen och mogen när man är 26 så är någonting fel i huvudet.


   
SvaraCitera

Vet hure känns. Blev sexton idag :'( [cry]


   
SvaraCitera