Aviseringar
Rensa alla

JAG VILL INTE BLI BIFF! [cry]


Ämnesstartare

Har precis börjat träna för första gången i år. Tränar både styrka och kondition. Jag tränar för att jag vill bli smal och inte behöva begränsa mig när jag handlar mat för att jag måste ha i åtanke att jag om jag handlar för mycket måste bära hem TVÅ matkassar (och det blir för tungt för min spinkarmar). Typ.

Så. Ska man då undvika protein efter träning? Spelar kost någon roll öht i ett sådant fall? Eller, ja. Klart jag fattar att man inte kan tjocka i sig vad som helst när syftet är att bli smal, men ni fattar.


   
Citera
blum
 blum

gå och lägg dig unge

det kommer ta skitlång tid innan du ens blir i närheten av biff, så du behöver inte oroa dig. Se till att inte äta mer än vad du gör av med bara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

gå och lägg dig unge

[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

gå och lägg dig unge

om jag kunde röra mig från stolen hade jag gjort det. Träningsvärk.se 🙁

Lindblom:

det kommer ta skitlång tid innan du ens blir i närheten av biff, så du behöver inte oroa dig. Se till att inte äta mer än vad du gör av med bara!

Hmm... vad jobbigt. Då måste man ju typ räkna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EN TILL FRÅGA!

Är 25 cm i omkrets på överarmarna "normalt" på en tjej? Har försökt googla utan lycka.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Sara Har Kiwi:

Hmm... vad jobbigt. Då måste man ju typ räkna?

Man borde väl typ det om man ska vara seriös, men det känns ju jävligt ÄSigt och så är det skitjobbigt.
Kör på sunt förnuft typ, ät hyffsat nyttigt och träna på.
Har du underskott på energiintaget kan du typ inte bygga muskler, men det är ändå bra att styrketräna lite för att inte förlora massa muskler när man går ner i vikt. Läste det nånstans iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

Kör på sunt förnuft typ, ät hyffsat nyttigt och träna på.

Mm, det var lite det som var tanken. Att jag skulle bli hälsosam. Äter jättesällan och då väldigt onyttigt. Måste fan få lite pli på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså... det här är ju skitjobbigt? Jag har alltid tänkt att det som är viktigast att träna är självkänslan * kLyScHa*, men så fort man bara försöker bli lite häslosam blir man ju helt fixerad.

Hur fan orkar folk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Så. Ska man då undvika protein efter träning? Spelar kost någon roll öht i ett sådant fall? Eller, ja. Klart jag fattar att man inte kan tjocka i sig vad som helst när syftet är att bli smal, men ni fattar.

Har man som syfte att gå ner i vikt så är det lågintensiv träning som gäller, för då förbränner man mest ;> Dvs. raska promenader > jogging.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naww [crazy]


   
SvaraCitera

Man blir inte biff över en natt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att bli biff måste du ta anabola steroider så strunta i det så e de nog lungt. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Buddah:

Har man som syfte att gå ner i vikt så är det lågintensiv träning som gäller, för då förbränner man mest ;> Dvs. raska promenader > jogging.

Källa på det? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

E BLI BIFF!

alltsåååå, varför skulle du styrketräna om du inte vill ha större muskler? liksom om du bara vll förbränna kalorier är det väl bättre att springa eller nåt?[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du vill gå ner i vikt är det bara att göra av med mer kcal än du stoppar i dig. Det är det ENDA man behöver tänka på. Gå ner i vikt är så otroligt simpelt.

Och under viktminskning är det viktigt att du styrketränar för att inte förlora så jävla mycket muskelmassa.


   
SvaraCitera