Aviseringar
Rensa alla

Jag vill inte leva


Ämnesstartare

STUPIDx:

ehm?

ja [y]


   
SvaraCitera

STUPIDx:

Jag har också testat olika saker som ska höja upp humöret och självkänslan lite, de kan fungera ibland..Jag väntar på att komma bort..men jag är rädd för att ensamheten stannar.. Jag behöver sällskap mest av allt.

Gud, vad jag känner igen mig.. Ibland känns det bara inte som om livet är värt. Jag har en pojkvän som lämnar mig så fort jag verkligen behöver honom liksom.. Jag vill också ut och träffa folk, vara social! Men det känns som om jag är så svår att tycka om, och jag har ingen aning varför


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

många tycker att dvärgar är roliga. att titta på, kasta, osv.

[love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

någon som seriöst tänker på att ta livet av sig själv har inte alla flaskor i backen, stallet är tomt, Hamstern är död... De krävs bara 1 människa för att göra något bra. Om man seriöst tänker på att döda sig själv kan man lika gärna dö för någon annan elr typ råna en bank, lixom man har inget att förlora.... Jag blir arg på självmords luktande gurksallads tomater ost och happy meal! >.<


   
SvaraCitera

Sägs att livet efter döden är bättre, och att kroppen blott är ett fängelse för ens själ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man enbart lever för familjen och sina KATTER bör man verkligen fundera över vadfan man ska göra.


   
SvaraCitera

Om du inte har något att leva för (utan din familj och katter) så se till att skaffa något. Skaffa en hobby, lär känna nytt folk och sitt inte bara på datorn och skriv om hur hopplöst det är på UM. Det visar ju verkligen att du inte ens försöker.


   
SvaraCitera