Aviseringar
Rensa alla

Jag vill inte vara ett troll


Ämnesstartare

Luther Blissett:

Man ska vara en person

Hur menar du nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

Är jag ett troll för att jag frågar saker jag redan vet svaret på eller är det normalt?

Det är så man håller igång konversationer, genom att upprepa tråkiga uppenbara saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

Hur menar du nu?

Menar nog att man ska vara en individ med egenskaper osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

Det är så man håller igång konversationer, genom att upprepa tråkiga uppenbara saker

Jag har lite svårt för att göra så men måste nog bli bättre på det. Det känns dumt att säga sånt alla redan vet.

Luther Blissett:

Menar nog att man ska vara en individ med egenskaper osv.

Det är väl alla. Men ändå blir jag kallad ett troll. [sad] Tråkigt tycker jag. Vill få vara en person, inte ett troll. Troll betyder typ att man är ingen verkar det som.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

Det känns dumt att säga sånt alla redan vet.

Ja, men det är nödvändigt om man inte är en jätte-intressant person

den läskiga vampyren:

Det är väl alla. Men ändå blir jag kallad ett troll. Tråkigt tycker jag. Vill få vara en person, inte ett troll. Troll betyder typ att man är ingen verkar det som.

Elakt, folk gillar att missuppfatta dig uppenbarligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

Ja, men det är nödvändigt om man inte är en jätte-intressant person

Vet inte varför jag har så svårt för det. Det känns som jag förolämpar de jag pratar med när jag säger sånt de visste innan. Och om jag frågar något jag vet svaret till känns det som att de måste anstränga sig i onödan för att svara och då känner jag mig jobbig. Men jag får väl bara tänka mer på det andra och mindre på det. [smile]

Luther Blissett:

Elakt, folk gillar att missuppfatta dig uppenbarligen.

Ja kanske...

S3ON:

[cheers]

Jag har inte stavat fel på flera minuter. [cool]Dold text: Inte med mening iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

Jag har inte stavat fel på flera minuter. Inte med mening iaf. [cool]

Så trevligt, fortsätt! Man måste ju anstränga sig mer för att inte stava rätt. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Så trevligt, fortsätt! Man måste ju anstränga sig mer för att inte stava rätt. [crazy]

kfjghjkhjkgh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

kfjghjkhjkgh

Fhdfh fhfdhdh fdhdfhr! Yj yyr asfj igjis oawij oia digf o, awifoais faiwosi fwiaosofw akglkw pwijdfåpwok. H uuwafwajswausmöajsfö jjsuwfjsn öwfjfsnföIWUQFÄ å wFIJ ÄIOjioåwfj ifjäOFIJAW awofij iawf iwfawij owijf awfij awofijWAij fAWIF JäIAWJ wf iwfo ijawi iwfji ojwfao,

fwuaifhiuawfhu waFUI HiuwfhuaFH wuifAWUfh uiöAWuiwafh UIW
uhfaUIFHWöiu HAWIfhiuawh IUAHFui uawfhUAwh
u8awhf UAHF uufwhUHFuhwöafijxshö Wuwh UAFH. Hwwab wa wauHFuha wAHIUhöiauhw ihauhuiwafh uawfiuahw qwU oauiwfhöuia aöuw wuaihfiöA uw huiwfaIUÖH uawfhauwfh.

Guuwahdi fawu uiaw uhuwiaHwduih uiwaIu hwaui uwahdiuaH uawhdIAHiu uaiufhiUHI
uahf AWfuawfhiuh AIUH uhifw
uwh HUIAWH Fuihwaui UI.

Hejyg grf! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Fhdfh fhfdhdh fdhdfhr! Yj yyr asfj igjis oawij oia digf o, awifoais faiwosi fwiaosofw akglkw pwijdfåpwok. H uuwafwajswausmöajsfö jjsuwfjsn öwfjfsnföIWUQFÄ å wFIJ ÄIOjioåwfj ifjäOFIJAW awofij iawf iwfawij owijf awfij awofijWAij fAWIF JäIAWJ wf iwfo ijawi iwfji ojwfao,

Vad ska jag svara på det? Står ju inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

Vad ska jag svara på det? Står ju inget.

Äror dodu dodumom elolloleror!? Vovemom sosomom helolsostot soseror joju vovaror dodetot sostotåror! [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Äror dodu dodumom elolloleror!? Vovemom sosomom helolsost soseror joju vovaror dodetot sostotåror! [shake]

Jag är inte vem som helst!! [sad] Vad står det? Säg gärna, jag vill veta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

Vad står det? Säg gärna, jag vill veta

Dodetot sostotåror i S3ONs bobibobelol, dodäror äror alollola randoms foförorutotomom jojagog! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Dodetot sostotåror i S3ONs bobibobelol, dodäror äror alollola randoms foförorutotomom jojagog! [smile]

Jaså, men får jag inte veta vad det betyder? Varför skrev du något alls isf?


   
SvaraCitera