Aviseringar
Rensa alla

Jag vill klaga.. Och fråga.


Ämnesstartare

Om du är en kille under 16 bör du ej läsa.Frågan är längst ner och jag blev mest nöjd med det näst sista "Jag stör mig på"-stycket så läs det och besvara min fråga 🙂

Jag stör mig på egocentriska människor, iallafal just nu.
Det jag stör mig mest på är killar -.- särskilt de unga exemplaren, de är så korkade, ibland, att man börjar undra om de utvecklas eller inte.
Förlåt men det är vad jag tycker.

Jag stör mig på utbildning, jag har ingen djävla aning om vilken djävla linje jag ska välja -.- jag vet inte om jag klarar högskola/universitet och det jag däremot vet är att jag verkligen inte kommer orka i ca 10 år till.

Jag stör mig på föräldrar och orkar inte förklara varför för det tjänar inget tillllllllllll.

Jag stör mig på lärare som ger lågt betyg ebart för att de haft en dålig dag eller för att de helt enkelt är svartsjuka/avundsjuka. Tro mig, det händer.

Jag stör mig på människor som är rädda för att säga något, och nu menar jag inte BLYGA (hehe bara för att jag är ibland) utan de som är rädda, som typ tror att de blir nedslagna för att de säger något. Jag menar kom igen, det är en åsikt ni vill få fram.
Aja det där var något dåligt att klaga på kom jag på.

Åh, jag tror jag bör skriva det här i forumet klotter.. Men aja jag orkar inte ändra så jag ska ställa en fråga efter att ha klagat LITE (osäker) till 🙂

Umm.. Juste! Vet ni varför killar, i min ålder, stör mig? Jo, för att de är omogna, de vet inte vad det vill och de är så djävla osäkra men låtsas vara säkra. Seriöst, jag har inte mött en kille i min ålder som vart säker på sig själv. Fyfan, de är dåliga förlorare -.- och tror att de kan behandla någon hur de vill.. Åh.. Och det värsta är att när man vill ha de vågar man inte satsa för de är så omogna att man vet att det aldrig kommer funka. Ett förhållande med någon så omogen kan inte vara i mer än några månader. Det kan men det händer inte ofta. Och då måste man vänta på de i ÅR OCH DA'R men det pallas inte, verkligen inte. Så då får man ta den smällen, för man är en naiv/godtrogen tjej, och bli sårad.
Men jaja, vad gör det? Mycket.

Aja, någon som mött en säker kille på 15 år? Som skulle kunna tänkas ha ett seriöst förhållande som varar i över 60 år? (dålig fråga för jag vet svaret[tired])[smile]


   
Citera
Ämnesstartare

jag stör mig på folk som skriver med fet stil utan anledning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

jag stör mig på folk som skriver med fet stil utan anledning

Meheheh, jag markerar det jag tycker är viktigast (observera: Enligt mig.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kursiv stil oxå ehehehehehe


   
SvaraCitera
Vision

Ta det lungt stumpan, relaaax [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Umm.. Juste! vet ni varför killar, i min ålder, stör mig? Jo, för att de är omogna, de vet inte vad det vill och de är så djävla osäkra men låtsas vara säkra. Seriöst, jag har inte mött en kille i min ålder som vart säker på sig själv. Fyfan, de är dåliga förlorare

Är man i puberteten händer det jävligt mycket, så det är väl klart fan att man är osäker? Och ja, ifall du inte visste det din korkade brudjävel så mognar oftast killar senare än tjejer, men detta får vi igen senare då vi får högre lön än vad ni får. Just det, subba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

kursiv stil oxå ehehehehehe

Hehehhehehhe

Vision:

Ta det lungt stumpan, relaaax

Ja, ja är jättelugn:) Hade inte blivit det om jag inte hade skrivit av mig[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I din ålder är det så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Just det, subba

Hahahahah, vem sa att jag inte visste? Jag ville ba klaga, duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Umm.. Juste! Vet ni varför killar, i min ålder, stör mig? Jo, för att de är omogna

Tur att 14åriga tjejer är så mogna då.. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

I din ålder är det så

Ohja, det är jag medveten om men det hindrar mig inte från att klaga[smile] Jag menar, radera inlägget om det var kränkande mot någon och jag sa förlåt så tar man det så jävla seriöst är det inte mitt problem. Varför skrev ja detta nudå? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Hahahahah, vem sa att jag inte visste? Jag ville ba klaga, duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh.[smile]

Du har inte tid att klaga, det står en massa disk i köket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Tur att 14åriga tjejer är så mogna då..

HAHHAHAHHAHA, aa, jättejättejätte~tur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stör mig på lyckliga.. dom äcklar mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Och ja, ifall du inte visste det din korkade brudjävel så mognar oftast killar senare än tjejer, men detta får vi igen senare då vi får högre lön än vad ni får. Just det, subba

[love]


   
SvaraCitera