Aviseringar
Rensa alla

Jag vill knulla andra


lmaomynigga: Han ska inte upptäcka det.

Visst, om man är allsmäktig och allvetande kan man förutsäga allt och kontrollera allt...i annat fall nej. Risken finns alltid att det upptäcks, på ett sätt eller annat.


   
SvaraCitera

fancy: Jo jag håller med i det sista du skriver.. Finns lite som hindrar mig bara. Allt flyttande isär, bo hos föräldrarna igen, våra vänner och familjer, vara ensam. Sånt man inte vill ta tag i. Jag ska lägga upp en plan för hur det kan gå till och tänka ordentligt på detta. Tack för rådet du

Det jag inte förstår är att du skriver att du älskar honom. Hur kan du ens tänka dig att gå bakom ryggen på någon du älskar? Om du däremot inte älskar honom är det en annan sak, då förstår jag bättre hur du tänker och känner.


   
SvaraCitera
fancy
Ämnesstartare

Razor:

Det jag inte förstår är att du skriver att du älskar honom. Hur kan du ens tänka dig att gå bakom ryggen på någon du älskar? Om du däremot inte älskar honom är det en annan sak, då förstår jag bättre hur du tänker och känner.

Nej jag har inte gått bakom ryggen på min partner, att jag överväger det är för min sexuella frustration.
Jag älskar honom, ja. Den sexuella delen har ingenting med om man älskar varandra eller ej. Sex och kärlek är olika saker. 
Jag vill självklart inte svika honom, jag förstår hur otrohet är oacceptabelt och det är inte det jag behöver hjälp med.


   
SvaraCitera

fancy: Nej jag har inte gått bakom ryggen på min partner, att jag överväger det är för min sexuella frustration. Jag älskar honom, ja. Den sexuella delen har ingenting med om man älskar varandra eller ej. Sex och kärlek är olika saker. Jag vill självklart inte svika honom, jag förstår hur otrohet är oacceptabelt och det är inte det jag behöver hjälp med.

Jo den sexuella delen har att göra med om man älskar varandra eller ej, OM den ena partnern ser otrohet som ett svek. Då har det mycket med relationen att göra.

Du verkar vilja ha stöd från andra för att gå bakom ryggen på din partner och du vill samtidigt kalla det kärlek. Jag kan inte påstå att jag ser det som en särskilt kärleksfull handling.


   
SvaraCitera
fancy
Ämnesstartare

Razor:

Jo den sexuella delen har att göra med om man älskar varandra eller ej, OM den ena partnern ser otrohet som ett svek. Då har det mycket med relationen att göra.

Du verkar vilja ha stöd från andra för att gå bakom ryggen på din partner och du vill samtidigt kalla det kärlek. Jag kan inte påstå att jag ser det som en särskilt kärleksfull handling.

Du kan dra från tråden om du ska fortsätta klanka ned på mig.
jag anser inte att sex och kärlek alltid hör ihop. Bara för att jag och min partner inget sexliv har så innebär inte det att vi inte älskar varandra. Kärlek har inte ett dugg med sex att göra. 
Sluta få det verka som något det inte är. Jag har inte ens gått bakom ryggen på honom. 

Kom med något som faktist kan hjälpa mig och annars kan du DRA. Jag förväntade mig inte att folk ska FÖRSTÅ min situation, men jeeezzez lite medkänsla och tips. Get the fuck out razor


   
SvaraCitera

 Om han är så egoistisk och inte bryr sig om att tillfredsställda henne fr han skylla sig själv

Razor:

Visst, om man är allsmäktig och allvetande kan man förutsäga allt och kontrollera allt...i annat fall nej. Risken finns alltid att det upptäcks, på ett sätt eller annat.Om han


   
SvaraCitera

jag är och så så
varje gång jag är i förhållande så måste jag knulla andra samtidigt och det gilla dom inte så då bruka dom göra slut
vad ska man göra åt det


   
SvaraCitera

Eller: försök uppmuntra honom att bli en bättre älskare.  


   
SvaraCitera
fancy
Ämnesstartare

Meta:
jag är och så så
varje gång jag är i förhållande så måste jag knulla andra samtidigt och det gilla dom inte så då bruka dom göra slut
vad ska man göra åt det

Det måste suga. Vi behöver någon som kan ta oss bra, mer än ett år:) 


   
SvaraCitera

Parterapi alt. göra slut. 

Att vara otrogen känns å andra sidan som att äta kakan men ändå vilja behålla den.


   
SvaraCitera

En man som inte vill tillfredsställa sin kvinna är ingen man utan en tönt.
Speciellt om han brukar kolla på porr.


   
SvaraCitera

ligg med andra, men var öppen med det.


   
SvaraCitera

Hade du varit en man så hade det varit skandal. Du hade varit en otrogen skithög. Men nu är du kvinna så knulla på! Tumme upp


   
SvaraCitera

Om ni är överens om att vara monogama och att inte ha sex med andra tycker jag att det är väldigt dumt att svika honom på det sättet. Jag förstår att det känns frustrerande, men jag tycker istället att du verkligen ska jobba på sexlivet med honom. Du kan börja med att förklara de här tankarna och känslorna så att han förstår hur allvarligt det är. Berätta att du funderat på att ha sex med andra, att du känner dig desperat och verkligen vill jobba på det här med honom. Han kan ju vara okej med att du har sex med andra, vad vet jag, men då är det bättre att vara uppriktig mot honom. Det lär komma fram på ett eller annat sätt tillslut och då kommer det inte vara kul. Bättre att vara ärlig och öppen om de problem ni har och försöka hitta en gemensam lösning.


   
SvaraCitera
fancy
Ämnesstartare

Zymba:
Om ni är överens om att vara monogama och att inte ha sex med andra tycker jag att det är väldigt dumt att svika honom på det sättet. Jag förstår att det känns frustrerande, men jag tycker istället att du verkligen ska jobba på sexlivet med honom. Du kan börja med att förklara de här tankarna och känslorna så att han förstår hur allvarligt det är. Berätta att du funderat på att ha sex med andra, att du känner dig desperat och verkligen vill jobba på det här med honom. Han kan ju vara okej med att du har sex med andra, vad vet jag, men då är det bättre att vara uppriktig mot honom. Det lär komma fram på ett eller annat sätt tillslut och då kommer det inte vara kul. Bättre att vara ärlig och öppen om de problem ni har och försöka hitta en gemensam lösning.

Tack för rådet! Det fick mig att tänka ärlig. 
Jag har insett att sexlivet inte kommer gå att fixa. Jag har försökt länge utan resultat och det har bara lett mig till att inte vara sexuellt intresserad av honom längre. Jag har alltid trott att det skulle bli bättre. 
Det ideala hade självklart varit att ha öppen relation, men det vet jag att han aldrig i livet velat. Det hade sårat honom om jag ens skulle nämna att jag vill ha andra. Att han har misslyckats liksom. 
MEN jag ska ge det en chans annars kommer jag nog göra slut, (efter jul haha..) känns som att det ändå kommer att hända i framtiden, det ligger och väntar. Har hört att många stannar kvar alldeles för länge i sina relationer.. Jag är en i statistiken! yaay:)


   
SvaraCitera