Aviseringar
Rensa alla

Jag vill också skriva stör och svar. 🙁


Ämnesstartare

Varför får inte en gammal um-råtta som jag också skriva stör och svar? Det tycker i varje fall jag. 🙂 


   
Citera
Ämnesetiketter

hej violine


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej ditt bästa jag!


   
SvaraCitera

kan du klippa mina naglar åt mig?


   
SvaraCitera

Jag är 22 år, loser med diagnoser och utlänning.

Vad ska jag göra? Jag har aldrig känt en tjejs värme.


   
SvaraCitera

skoja fattar ju att du inte vill det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats: Jag är 22 år, loser med diagnoser och utlänning.

Vad ska jag göra? Jag har aldrig känt en tjejs värme.

Det är ju härligt att du är utlänning, min mamma är en sådan och jag gillar min mamma så tummen upp för det! 
Jag har inte heller känt en tjejs värme men jag är okay med det. 🙂 Om du vill kasta bort din oskuld på första bästa tjej så är det ganska lätt att fixa lite värme, kom ihåg det att du kan ligga om du vill ligga men du kanske väntar på lite mer än så. Och den som väntar på något gått... bör även försöka träffa tjejer. 

22, du är ju bara barnet unge man, du får ju t.om. fortfarande gå till ungdomsmottagningen and stuff. Va glad och njut. 

Diagnoser, schmiagnoser, det man gör oavsett vilken diagnos är att man tar in dem med öppna armar och säger "diagnos, du och jag är en, nu blir vi vänner!" .Själv tänker jag "Utan dyslexi ingen Violine" för vi hör ihop. 
Det är typ inne att vara loser nu ändå verkar det som, inte jag som bestämmer modet men shiet, losera på min vän!

ditt bästa jag: kan du klippa mina naglar åt mig?

Bara om jag får fila och måla dem också, vad tycke du om rosa och silverglitter? 


   
SvaraCitera

Hej

Förstår inte riktigt tråden Skeptisk


   
SvaraCitera

Violine: Bara om jag får fila och måla dem också, vad tycke du om rosa och silverglitter? 

silverglitter är bra, har önskar mig ett sådant nagellack i julklapp faktiskt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag: silverglitter är bra, har önskar mig ett sådant nagellack i julklapp faktiskt

Då tycker jag att du ska säga det till jultomten så han kan börja brygga ihop en i hans verkstad! 

patrick bateman: Hej

Förstår inte riktigt tråden

Du ska hålla med om att jag borde få skriva stöd och svar. Jag har mycket svar att ge etc. 🙂 


   
SvaraCitera

Violine:

Då tycker jag att du ska säga det till jultomten så han kan börja brygga ihop en i hans verkstad! 

har redan sagt, suttit i knät och allt 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag: har redan sagt, suttit i knät och allt 😉

Kom ihåg att dubbelkolla med din mamma och pappa så att tomten hörde vad du önskade dig. Hans hörsel är inte superbra nu på äldre dar. Han är ju ändå en riktig oldie nu. 😛 


   
SvaraCitera

Violine: Du ska hålla med om att jag borde få skriva stöd och svar. Jag har mycket svar att ge etc. 🙂

Jaha! Okej, jag håller med 🙂 Du verkar ofta vara vettig tycker jag. 

Du kan få ge mig stöd om du vill 🙂 


   
SvaraCitera

Violine:

Kom ihåg att dubbelkolla med din mamma och pappa så att tomten hörde vad du önskade dig. Hans hörsel är inte superbra nu på äldre dar. Han är ju ändå en riktig oldie nu. 😛 

sköt honom och tog alla hans pengar så d är lugnt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Jaha! Okej, jag håller med 🙂 Du verkar ofta vara vettig tycker jag. 

Du kan få ge mig stöd om du vill 🙂 


   
SvaraCitera