Aviseringar
Rensa alla

jag vill odla mitt kvinnohat


Ämnesstartare

Roots:

Till exempel?

Vad har du pratat om med killar i hela ditt liv? Ge gärna exempel!

Roots:

Ledsen grabben, men jag vet faktiskt inte hur "tjejer brukar vara". Förklara gärna lite närmre!

Nä, jag vet. Det är ju ganska vanligt att man själv inte är medveten om sina egna tillkortakommanden. Men varför ska jag försöka förklara? Varför ska tjejer alltid lägga sig i? Kan vi inte bara få ha vårt kvinnohat ifred? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om ni *verkligen* är seriösa, blir jag faktiskt både besviken och förvånad. Jag tycker inte om stämningen i den här tråden och blir för en gångs skull illa berörd. Jag vet att det här är internet, men ni som skrivit mest smörja här är faktiskt vuxna män som borde veta lite bättre och sluta trolla er. Tack för mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roots:

illa berörd

Varför tar du åt dig? [confused]
Vi sa inte att vi hatar Roots, utan kvinnor.
Ungefär som en person är smart, men folk är dumma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Varför tar du åt dig? [confused]
Vi sa inte att vi hatar Roots, utan kvinnor.

Jag tar åt mig därför att jag själv är en kvinna med hjärna och känslor, och för att ni faktiskt uttrycker er om kvinnor allmänt på ett väldigt respektlöst och föraktfullt sätt. Det är inte bara det att jag tycker att det är orättvist, utan jag tycker också att det är en onödig tråd som sprider onödigt mycket dynga på en redan stor dynghög. Så länge det sker med tydlig glimt i ögat kan jag acceptera det, men så tycker jag inte riktigt är fallet här. Ni är dessutom såpass vuxna att jag tycker att man kan kräva lite mer av er än så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roots:

Jag tar åt mig därför att jag själv är en kvinna med hjärna och känslor, och för att ni faktiskt uttrycker er om kvinnor allmänt på ett väldigt respektlöst och föraktfullt sätt

det är lite det man kan förvänta sig när man klickar in sig på en tråd vars rubrik är "jag vill odla mitt kvinnohat". det var för övrigt inte tänkt att utmynna i en diskussion om huruvida kvinnor var jordens avskum eller inte, tråden var (och är) menad att uppmuntra folk att ge mig tips på böcker på ämnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför behöver du läsa en bok för att odla det?
Är väl bara att gå runt på stan ett tag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

det är lite det man kan förvänta sig när man klickar in sig på en tråd vars rubrik är "jag vill odla mitt kvinnohat"

Det ändrar fortfarande ingenting, absolut ingenting, i sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Umgås med mig en dag så behöver du inte lägga ner onödiga pengar på böcker som inte kommer leda någon vart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Varför behöver du läsa en bok för att odla det?
Är väl bara att gå runt på stan ett tag?

jo, men då är jag ju tvungen att faktiskt konfrontera kvinnor och dylikt drägg. det är lite som när man är på humör för krig, man skriver liksom inte in sig i franska främlingslegionen, man springer till den lokala videobutiken och hyr stalingrad. det är så jag resonerar i frågan.

Roots:

Det ändrar fortfarande ingenting, absolut ingenting, i sak.

rubriken är en rätt tydlig hint om att man inte borde klicka sig in på tråden om man är en sån som tar illa upp av ämnen som kan tänkas förekomma i en sån tråd. så som, till exempel, kvinnohat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeplay:

Umgås med mig en dag så behöver du inte lägga ner onödiga pengar på böcker som inte kommer leda någon vart

du kan mycket väl ha en poäng, men dessvärre så är inte detta något alternativ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

du kan mycket väl ha en poäng, men dessvärre så är inte detta något alternativ.

Men fan, ja då kan jag inte hjälpa dig tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

det är lite som när man är på humör för krig, man skriver liksom inte in sig i franska främlingslegionen, man springer till den lokala videobutiken och hyr stalingrad. det är så jag resonerar i frågan.

Då kan du aldrig få upp samma intensiva hat som dem som upplever det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeplay:

Men fan, ja då kan jag inte hjälpa dig tyvärr

illa 🙁

Stronghold:

Då kan du aldrig få upp samma intensiva hat som dem som upplever det.

tro mig, mitt hat är intensivt just nu, problemet är att jag inte vill att det ska svalna av så att jag gör samma enorma misstag om och om igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

illa 🙁

Jag kan skriva bok, jag är sjukt provocerande ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeplay:

Jag kan skriva bok, jag är sjukt provocerande ibland

som sagt, böcker AV kvinnor går i de flesta fall bort. vill jag bli påmind om kvinnors ondska från kvinnor själva så kan jag bara skaffa flickvän, eller läsa något av linda skugge. jag vill observera på säkert avstånd.


   
SvaraCitera