Aviseringar
Rensa alla

JAG VILL RAKA BENEN !


Ämnesstartare

Snälla,Snälla jag behöver hjälp !!
Har gjort ett liknande inlägg ni får gärna svara på de också 🙂
men i alla fall, jag vill som sagt gärna raka benen ^^
Men hur sa ni till eran mamma att ni ville raka benen ??
jag vill gärna säga det till henne så hon vet om det !

Tacksam för svar,seriösa svar tack !!

Ni skulle vara till stor hjälp om ni berättar hur ni sa det till er mamma om hon nu vet om det 😀


   
Citera

Care[shake]
Är det hennes ben du ska raka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Är det hennes ben du ska raka?

Haha !
Nää det är det inte[cute]
Det är mina[shake]


   
SvaraCitera

tjifa:

Men hur sa ni till eran mamma att ni ville raka benen ??
jag vill gärna säga det till henne så hon vet om det !

Är du kille eller?


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

Var vänlig placera tråden rätt samt skapa inte trådar om precis likadana saker, det räcker med en.


   
SvaraCitera

är väll bara att raka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Är du kille eller?

Äee Nej!

Underlig:

Var vänlig placera tråden rätt samt skapa inte trådar om precis likadana saker, det räcker med en.

Jo jag vet .. men jag ville skriva lite tydligare vad jag ville komma fram till på denna..


   
SvaraCitera

tjifa:

Jo jag vet .. men jag ville skriva lite tydligare vad jag ville komma fram till på denna..

Du kan fortfarande placera i rätt forumdel och även UPPDATERA din tråd.


   
SvaraCitera

varför ska du säga till henne?


   
SvaraCitera

tjifa:

Jo jag vet .. men jag ville skriva lite tydligare vad jag ville komma fram till på denna..

Alla vet vad du vill komma fram till. Som vi sagt tidigare är det väl bara att köpa det som behövs själv? Du behöver knappast hennes godkännande.


   
SvaraCitera

Rakar din mamma benen? I så fall kan du ju säga att du själv funderar på att börja och undra om hon har några tips att ge.

Jag skulle uppskatta om min dotter pratade med mig innan hon började raka benen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

varför ska du säga till henne?

Egentligen vet jag inte, känns bäst så, är lixom inte så typ kaxig utan mer blyg .
hon vet ju att jag inte akar benen ...och ..äach vet inte hur jag ska förklara

Otrogen hund:

Alla vet vad du vill komma fram till. Som vi sagt tidigare är det väl bara att köpa det som behövs själv? Du behöver knappast hennes godkännande.

Jag tror inte jag behäver hennes godkännande direkt vill bara säga att jag vill raka benen OCH jag ville gärna att ni kunde berätta HUR NI GJORDE FÖSRTA GÅNGEN !! OM NI NU GICK DEN VÄGEN ATT NI SA DET TILL ERAN MAMMA FÖRST !!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Rakar din mamma benen? I så fall kan du ju säga att du själv funderar på att börja och undra om hon har några tips att ge.

Jag skulle uppskatta om min dotter pratade med mig innan hon började raka benen.

Ååh TACK för tipset, ett väldigt bra tips !
Någon som förstår mig i alla fall [bigsmile]
TACK, TACK SÅ HEMSK MYCKET!


   
SvaraCitera

tjifa:

HUR NI GJORDE FÖSRTA GÅNGEN !! OM NI NU GICK DEN VÄGEN ATT NI SA DET TILL ERAN MAMMA FÖRST !!!!

jag frågade mamma, hon sa nej, gick dit nästa dag och köpte själv. [smile]


   
SvaraCitera