Aviseringar
Rensa alla

Jag vill resa


Ämnesstartare

Jag vill resa.
London, south africa, hawaii, florida. Följ med mig. Låt oss råna en bank och sticka. 

Istället sitter jag här och äter godis och lyssnar på grannarna knulla på övervåningen och blir tjock av godis. Tack gud. Han finns antagligen inte, tror inte det sitter en skäggig man där uppe. Tänkte på den där boken råna är guld där gamla pensionärer rånar massa för att få ett bättre liv är något sånt jag tänker på. När jag blir gammal ska jag göra hyss på äldreboendet. Men då är det 2060. Jorden kanske har gått under.. Också en sak jag är rädd för. Höjder, jordens undergång och sverige demokraterna. Men du, istället för att råna en bank eller dagotto på 4 fjärde våningen döv och blind och dement med plånboken full kan vi väll äta en glass och gå på gröna lund.

jag är ganska tjock dock, och mina ben är inte som dom ska. Så ingen orkar lunka med mig antagligen. Och höjdrädd är jag.

Nåja, får väll sitta här och lyssna när grannen ovanför har sex. Har alltid undrat hur lesbiskt sex låter. Är väll den enda spänningen jag får i mitt liv. Om jag dör förresten, ska det stå på min sten. "Saknad av ingen, älskad av få" bara så ni vet.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vad för glass?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker om gräddglass.. Eller mjukglass?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar inte mjukglass 🙁 gillar knappt glass alls

om det inte är jättebra glass, har de sån glass på grönan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annars kan vi åka till hornsgatan där finns nå glasskiosk.. "fifis kalas goda super glass" tror jag den heter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte fifi en pudel? Kommer garanterat åka vilse.. Italiensk glass ska vara bra


   
SvaraCitera
mynona

hade också gärna velat resa. i år hade jag nöjt mig med att resa inom sverige men det blev inte av. om jag kunnat resa utomlands hade jag gärna rest till Turkiet-Kreta, Påskön, Kaledonien, Frankrike, Ryssland och Nordkorea


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:
Är inte fifi en pudel? Kommer garanterat åka vilse.. Italiensk glass ska vara bra

tror det är en ko

ja den har något eget namn... helado e spanska..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gelato vare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den glad gopnik:

tror det är en ko

ja den har något eget namn... helado e spanska..

Nä hamster.

mynona:
hade också gärna velat resa. i år hade jag nöjt mig med att resa inom sverige men det blev inte av. om jag kunnat resa utomlands hade jag gärna rest till Turkiet-Kreta, Påskön, Kaledonien, Frankrike, Ryssland och Nordkorea

Nordkorea? Låter spännande 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anmäler mig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt: lyssnar på grannarna knulla på övervåningen

bor du i hagsätra??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då har vi en, då ska vi bara få med den glada optikern som vill åka till horstull


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl:

bor du i hagsätra??

Nej, men tror 70 procent av sverige knullar just nu. Det är ganska obehagligt att veta att dom båda är närmare 70


   
SvaraCitera
mynona

timpeltt: Nordkorea? Låter spännande

ja. tycker det låter som att besöka boken 1984 i verkligheten. intressant studiobjekt att se allt vansinne


   
SvaraCitera