Aviseringar
Rensa alla

Jag vill sälja:


Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Kontaktat typ kurator eller psykolog?

Pratat med psykolog i tre år snart. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Pratat med psykolog i tre år snart.[sad]

Hjälper det inte? :/

Men vad är det som är problemet? Har du testat att hitta en aktivitet eller liknande? (hur dumt det än låter)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur plågsam är andrahandssmärta, och vad är meterpriset? jag vill ha muskelvärk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja
hur mkt kosta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ta lite, är oroväckande att inte känna någon ångest alls för då slås man ner av den helt plötsligt sen. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är så pass psykisk stabil att jag nog kan bära lite åt dig. Känns dock ovärt att betala för det.
Går det att ordna en deal?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan nog betala lite för tårarna. Det skulle nog vara bra om jag grät lite oftare, så att mina vänner inte tror att jag är ett känslokallt freak när vi ser på sorgliga filmer och jag garvar.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan byta det mot X liter snor och slem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan köpa ett par meter smärta om jag får det för ett billigt meterpris. Känner mig lite masochistisk atm. Skulle behöva känna på lite smärta för att få min lata hjärna att reagera och börja arbeta.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Kan köpa ett par meter smärta om jag får det för ett billigt meterpris. Känner mig lite masochistisk atm. Skulle behöva känna på lite smärta för att få min lata hjärna att reagera och börja arbeta.[smile]

passaro:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samlar på ångest så den kan jag ta.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pannkaka:

...

Haha meen, snuuusk, menade inget sånt ju. [no-no][blush]

Btw, så verkar inte den där wingman-grejen du kör med funka, han svarar aldrig på dina citeringar ändå. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Haha meen, snuuusk, menade inget sånt ju. [no-no][blush]

Btw, så verkar inte den där wingman-grejen du kör med funka, han svarar aldrig på dina citeringar ändå. ^^

Har kul ändå. [cool]


   
SvaraCitera