Aviseringar
Rensa alla

Jag vill vara på Gröna Lund!!!


Ämnesstartare

Det är sommarlov och just idag är vädret perfekt, inte för varmt, inte för kallt och inget regn.
En perfekt dag för Gröna Lund. Min kompisar är där. Mina kompisar och killen jag gillar och hans kompisar. Jag har utegångsförbud. Tack mamma och pappa för att ni förstör mitt liv!!!!!!
Åh, vad jag vill vara på Gröna Lund nu!!!!! Jag vet snart inte vad jag ska ta mig till!!!!!!!


   
Citera

Hur gammal är du? Varför har du fått utegångsförbud? 


   
SvaraCitera

Så onödigt med att ge förbud 


   
SvaraCitera

Grönan är aå onödig och ovärt


   
SvaraCitera

schim:
Grönan är aå onödig och ovärt

Liseberg!


   
SvaraCitera

Vad gjorde du för att få utegångsförbud?


   
SvaraCitera

Skyll dig själv .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Vad gjorde du för att få utegångsförbud?

Egentligen ingenting. Jag var hemma hos en kompis på filmkväll i lördags och sen blev vi bjudna hem till en kille vi känner. Så råkade jag glömma bort tiden så jag kom hem försent och min mobil var urladdad så mina föräldrar fick inte tag på mig.

Jag är så trött på att mina föräldrar blir arga för ingenting. Jag vet inga andra som blir det. Ingen annan får utegångsförbud. Det är så sjukt irriterande och jobbigt att jag får det.

Idag skulle mina kompisar åka och bada och sen grilla och tälta där. Jag fick åka med och bada några timmar, men va tvungen att åka hem innan vi skulle börja grilla och jag får inte va med och tälta. Det är bara så sjukt taskigt.

lurifax69:
Skyll dig själv .

Tack för den du.


   
SvaraCitera

Tycker dina föräldrar är duktiga för att ge dig något typ av straff. kan du förstå hur oroliga de måste bli när du inte kommer hem när du ska och inte svarar på telefonen


   
SvaraCitera

Oavsett kan jag tycka att det är alldeles för hårt med utegångsförbud. Skulle gott och väl räckt med en tillsägelse så länge det inte redan har hänt ett antal gånger.


   
SvaraCitera

NellieBell:

Det är så sjukt irriterande och jobbigt att jag får det.

Säg det till dom då.


   
SvaraCitera

NellieBell:

Egentligen ingenting. Jag var hemma hos en kompis på filmkväll i lördags och sen blev vi bjudna hem till en kille vi känner. Så råkade jag glömma bort tiden så jag kom hem försent och min mobil var urladdad så mina föräldrar fick inte tag på mig.

Jag är så trött på att mina föräldrar blir arga för ingenting. Jag vet inga andra som blir det. Ingen annan får utegångsförbud. Det är så sjukt irriterande och jobbigt att jag får det.

Idag skulle mina kompisar åka och bada och sen grilla och tälta där. Jag fick åka med och bada några timmar, men va tvungen att åka hem innan vi skulle börja grilla och jag får inte va med och tälta. Det är bara så sjukt taskigt.

Tack för den du.

Np . 
Det kommer gå över när du blir äldre , har en kompis som fick utegångsförbud i en månad för han inte passade tiderna . LOL


   
SvaraCitera