Aviseringar
Rensa alla

Jag vill verkligen vara med er igen


Ämnesstartare

Det finns inget som är lika bra som att läsa olika spännande inlägg. Det har kommit nya medlemmar som jag gillar jättemycket. Alla är så snälla nu.

Varsågod jag är tillbaka.

d7e2a387e39c52a6e927143a07129ffd.jpg


   
Citera

Vilka var elaka förr? 


   
SvaraCitera

awwwww


   
SvaraCitera

ok jag hatar dig fortf iaf för du var en fitta på en umträff förut = )


   
SvaraCitera

Rävpojken:
ok jag hatar dig fortf iaf för du var en fitta på en umträff förut = )

näää va gjodde han 


   
SvaraCitera

FruLiten: näää va gjodde han

jag var rätt full och satt i en säng och chillade typ, full och bäng tror jag så var ganska orörlig, lite för mycket av båda två helt enkelt men det brukar ju vara lugnt, man brukar inte behöva vara på alerten på umträffar =) iaf så när han går förbi så kör han sina fingrar/sin hand i mitt ansikte och grötar runt/örfilar smått, då kollar jag på honom med en blick som frågar om han är dum i huvudet, (var så borta + chockad/bestört av tilltaget att det var allt jag kunde göra) och då hånler han och går.

=))


   
SvaraCitera

Rävpojken:

jag var rätt full och satt i en säng och chillade typ, full och bäng tror jag så var ganska orörlig, lite för mycket av båda två helt enkelt men det brukar ju vara lugnt, man brukar inte behöva vara på alerten på umträffar =) iaf så när han går förbi så kör han sina fingrar/sin hand i mitt ansikte och grötar runt/örfilar smått, då kollar jag på honom med en blick som frågar om han är dum i huvudet, (var så borta + chockad/bestört av tilltaget att det var allt jag kunde göra) och då hånler han och går.

=))

Aha, ah det var ju inte så snällt. Konstigt skämt från hans sida antagligen 
blöh, gillar du att vara bäng och full samtidigt?


   
SvaraCitera

Rävpojken: full och bäng

N-när är nästa träff? Förvånad


   
SvaraCitera

FruLiten: Aha, ah det var ju inte så snällt. Konstigt skämt från hans sida antagligen

vi har aldrig någonsin haft en relation som tillåter ett sånt skämt, samt att jag tydligt kände av hans intention att försöka "dominera" eller något, tror det berodde på att en viss tjej hellre pratade med mig än med honom. =)

FruLiten: blöh, gillar du att vara bäng och full samtidigt?

ja, älskar det.
från början är det lätt att man mår dåligt av det men med vana så är det awesome.


   
SvaraCitera

superpojken: N-när är nästa träff?

Cool


   
SvaraCitera

Rävpojken: vi har aldrig någonsin haft en relation som tillåter ett sånt skämt, samt att jag tydligt kände av hans intention att försöka "dominera" eller något, tror det berodde på att en viss tjej hellre pratade med mig än med honom. =)

Aha, han kanske blev litta svartis och ville visa sig vara dominant eller alfahane och sånt där va de nu kallas!

Rävpojken: från början är det lätt att man mår dåligt av det men med vana så är det awesome.

rökte alltid på fyllan förr men däckar fan ta mig alltid då Ledsen 


   
SvaraCitera

FruLiten: Aha, han kanske blev litta svartis och ville visa sig vara dominant eller alfahane och sånt där va de nu kallas!

Det är en ganska naturlig reaktion, speciellt om man är en sådan som gör allt denne kan tänkas komma undan med för att skydda sitt förväxta ego. 

FruLiten: rökte alltid på fyllan förr men däckar fan ta mig alltid då

man måste ju se till att lägga sig precis på gränsen :$, men ja oftast när man röker på fyllan så närmar man sig slutet på kvällen ju!


   
SvaraCitera

fast jag hatar inte honom, vill dock ha en ursäkt. jag kommer förlåta men aldrig glömma. =)

man får ju ha i åtanke att det var på fyllan och hormoner osv yrde fritt.. förutom den incidenten har jag alltid ansett honom som en okej typ så det är han nog.


   
SvaraCitera

tror han var umraped..


   
SvaraCitera

Hej ssssluuuumpiis


   
SvaraCitera