Aviseringar
Rensa alla

Jag visade mig ointresserad.. Men kände helt tvärtom, vad göra?


Ämnesstartare

Fkpaw:

Du läser in i det för mycket. hon anpassade sig ju bara till att du avissade henne. Vissa bara att du är intresserad o hoppas hon fortfarande oxå är det:) känn på det lite och förklara för henne om det behövs som isola sa 🙂

hur ska jag visa mig intresserad efter all tid som har gått? Bara ett enkelt hej eller? 🙂


   
SvaraCitera

Snowiiiiiiiiiiee:

hur ska jag visa mig intresserad efter all tid som har gått? Bara ett enkelt hej eller? 🙂

Nästinpå, att prata med henne visar att du vill prata med henne. Att vara med henne visar att du vill vara med henne. Inga komplicerade grejer. Ett exempel är ju på hur glad du var när hon gav dig en blick i skolan mot hur orolig du blev när hon slutade med det. En sån lätt grej betyder jätte mycket:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

Nästinpå, att prata med henne visar att du vill prata med henne. Att vara med henne visar att du vill vara med henne. Inga komplicerade grejer. Ett exempel är ju på hur glad du var när hon gav dig en blick i skolan mot hur orolig du blev när hon slutade med det. En sån lätt grej betyder jätte mycket:)

Hon slutade eftersom att jag  började ignorera hennes leenden :/


   
SvaraCitera

glöm allt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
glöm allt 

i det som hänt eller skita i henne?


   
SvaraCitera

fnö ger råd.

lawl.


   
SvaraCitera

Snowiiiiiiiiiiee:

i det som hänt eller skita i henne?

glöm henne ignorera alla känslor 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

glöm henne ignorera alla känslor 

varför tycker du det?


   
SvaraCitera

Snowiiiiiiiiiiee:

varför tycker du det?

det är bäst för om du har för starka känslor med människor så kan dom såra dig för hårt


   
SvaraCitera

hatar när kärleksobjekt gör så när man börjar komma dem nära.

det var du som började spela ett spel så nu är du i ett spel. prata med henne och bjud på dejt, om det ej funkar glöm henne.


   
SvaraCitera

isola: Varför tog du bort henne överallt? Lägg till henne igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

jag mådde dåligt. Var verkligen inte meningen att "spela spelet" utan jag agerade så eftersom att jag inte mådde/mår bra. 


   
SvaraCitera

Snowiiiiiiiiiiee: jag mådde dåligt. Var verkligen inte meningen att "spela spelet" utan jag agerade så eftersom att jag inte mådde/mår bra.

jag förstår att du mådde dåligt och beklagar men menade att det verkade lite som om du försökte hämnas på att hon aldrig startade en konversation genom att ta bort henne.

så tänker nödvändigtvis inte hon, hon var säkert bara lite förvirrad och förvånad. du borde lägga till henne och förklara grejen online eller öga mot öga. helst det senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

jag förstår att du mådde dåligt och beklagar men menade att det verkade lite som om du försökte hämnas på att hon aldrig startade en konversation genom att ta bort henne.

så tänker nödvändigtvis inte hon, hon var säkert bara lite förvirrad och förvånad. du borde lägga till henne och förklara grejen online eller öga mot öga. helst det senare.

jag tog inte några initiativ till att prata med henne irl dock, men ja du jag vet faktiskt inte själv varför men jag hade väldigt mycket i skallen just den här tiden. Jag skulle vilja säga det öga mot öga men är lite osäker på hur jag ska få kontakt med henne igen och hur jag ska få läget att få berätta varför jag betett mig så dumt 🙁


   
SvaraCitera

Snowiiiiiiiiiiee:

jag tog inte några initiativ till att prata med henne irl dock, men ja du jag vet faktiskt inte själv varför men jag hade väldigt mycket i skallen just den här tiden. Jag skulle vilja säga det öga mot öga men är lite osäker på hur jag ska få kontakt med henne igen och hur jag ska få läget att få berätta varför jag betett mig så dumt 🙁

🙁 jag förstår

du kanske ska lägga till henne i alla fall och skriva ett meddelande på facebook om att det var länge sedan och du har saknat att prata med henne. sedan när hon har svarat kan du ju berätta att din mormor dött och du betett dig märkligt därför men att du inte menade att göra så som du gjorde.


   
SvaraCitera