Aviseringar
Rensa alla

Jagad av hundar


Ämnesstartare

N3794N:

Givetvis säger de det för att öka spänningen, men i verkligheten är det regisserat och hundarna är dresserade. De skulle aldrig riskera någons liv eller hälsa i ett tv-program eftersom de hade blivit stämda upp över öronen om något hade hänt.

Det jag menar, därav tråden... 
Enda konsekvensen är alltså att man inte får pengar

Kudhos:

för någon som är hundrädd ute på stan så spelar det ingen roll vad det står. De ser en hund och kommer direkt tro att det är en fara. 

aa, förstod det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta:
Har ni sett det programmet? Ska se det idag men tycker inte det verkar jättebra...

Kan man verkligen dö om hundarna får tag i en? Är det ok med livsfarliga program?

Nä hundarna är tränade att jaga ryggsäcken deltagarna har på ryggen,  det som händer om de får tag på dig är alltså bara att de tar ryggan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Nä hundarna är tränade att jaga ryggsäcken deltagarna har på ryggen,  det som händer om de får tag på dig är alltså bara att de tar ryggan. 

aa, såg det i slutet av programmet (sry om jag spoilar för ngn)
men malin/de överdriver :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta:

aa, såg det i slutet av programmet (sry om jag spoilar för ngn)
men malin/de överdriver :/

ja men tror det är för att skrämma upp dem och oss lite. Klart de inte får utsätta någon för livsfara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

ja men tror det är för att skrämma upp dem och oss lite. Klart de inte får utsätta någon för livsfara!

Aa, tyckte också det var sjklart så blev lite chockad/orolig
men bra att ingen kan dö 🙂


   
SvaraCitera