Aviseringar
Rensa alla

jaha, otur kanske eller?


Ämnesstartare

Hej igen,,,
I tisdags förra veckan så träffade jag en tjej för första gången, vi pratade på i typ 1-2. Max 3 timmar, sen så slängde hon sig över mig och vi började hångla.

Jag kan ju påpeka att jag har gillat tjejen sen tidigare och hon hade tydligen gillat mig sen tidigare också, hon har berättat att hon hade letat mig på FB och letade mig i skolkatalogen osv osv utan att hitta mig.

Så vi fick kontakt bara 2 dagar innan vi sågs och bestämde att träffas den tisdagen, iaf så hon slängde sig över mig och vi började hångla och hon sa att vi skulle passa perfekt ihop osv och att jag va perfekt för henne.

Sen dagen efter så träffade jag henne på lunchen och allt verkade som det skulle vi hånglade lite då också, sen samma dag på kvällen (onsdagen) så sa hon att hon inte kände mig riktigt för att inleda ett förhållande med mig och att det gick för fort, men det va ju helt lugnt, det tyckte jag med så.

Men sen gick det nån dag och hon sa att hon inte pallade med ett förhållande överhuvudtaget och att hon inte ville bli mer än vän med mig, sen så har vi sagt att vi skulle ses den här söndagen och det orkade hon inte, samt idag (onsdag) men idag så sa hon att hon inte orkade för att hon va på dåligt humör och att hon skulle träna o plugga för prov, iaf så,

Jag känner mig jävligt frustrerad och förvirrad, jag känner att jag gillar den här tjejen hon är jätte snäll och jätte trevlig, och är typ precis en sån tjej jag har letat efter, och så ska allt skita sig…

Hon är inte rolig att snacka med på msn eller så, väldigt frånvarande, sen när man träffar henne så är hon glad o trevlig.

Är det någon som vet ungefär hur hon tänker o vad som jag bör göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

förlåt att jag frågar, men hur gamla är ni...?


   
SvaraCitera

Du var väl helt enkelt dålig på att hångla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är 17 och hon är 15


   
SvaraCitera

dudewtf:

Är det någon som vet ungefär hur hon tänker o vad som jag bör göra?

dudewtf:

hon sa att hon inte pallade med ett förhållande överhuvudtaget och att hon inte ville bli mer än vän med mig

Du har redan besvarat dig egen fråga. Släpp den tjejen, du kommer bara bli sårad och besviken annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar bara inte hur man kan ändra sig sådär...


   
SvaraCitera

dudewtf:

hon sa att vi skulle passa perfekt ihop osv och att jag va perfekt för henne.

Bah! Perfektion finns inte.

dudewtf:

fattar bara inte hur man kan ändra sig sådär...

Hon kanske lurade sig själv.

Inte så schysst kanske, men hon kan ju inte rå för att hon inte känner mer.
Säg att du vill ha ett ärligt svar och hoppas att hon har stake(fitta) nog att ge dig ett.


   
SvaraCitera

hon kanske bara vill hångla,
om hon har sagt att hon ej är intresserad, då e hon väl inte det.
men du kan ju försöka fånga hennes [love] igen


   
SvaraCitera

hon gillar inte dig. så var inte den killen som ringer 7000 gånger på en dag och skickar lika många sms som hon ändå inte svarar på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, det är väl kanske lika bra att försöka släppa henne då. dålig stil skulle jag vilja kalla det annars. :/


   
SvaraCitera