Aviseringar
Rensa alla

Jahapp. vad ska jag göra då?


Ämnesstartare

Jag och min "pojkvän/kk" har gått fram och tillbaka ett tag.
Vi går på samma skola, jag tycker inte om honom men många vill ha honom som går på skolan. och jag står inte ut med att se honom med någon annan. Det är därför jag har kvar honom, men det känns endå fel för han älskar mig skitmkt utan att jag har jämnlika känslor.
Hjälp ..


   
Citera

ääää....... glöm det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nince:

ehm ... förra terminen så var han otrogen med mig och en annan tjej på skolan samtidigt som han knulla med en annan tjej utanför.
Så nej 🙂

DÖDA HAN[smile]


   
SvaraCitera

Bara för att man är svartsjuk så behöver man inte bete sig som en idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Bara för att man är svartsjuk så behöver man inte bete sig som en idiot.

läs det jag svara på "tözen"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kaboom_hihi:

DÖDA HAN[smile]

helst inte ...


   
SvaraCitera

nince:

äs det jag svara på "tözen"

Det har jag redan gjort. Att han betett sig som en idiot ursäktar inte att du också gör det.


   
SvaraCitera

i-landsproblem på hög nivå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör det enda rätta. Gör slut helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ett klassiskt ego-problem. Vårt gamla ego kan leda till många problem, och här i västvärlden är vi uppmuntrade att utveckla och bygga på vårt ego så mycket som möjligt också. Påminn dig om hans positiva egenskaper och släpp kontrollen som du inte ens hade från första början, övertyga dig själv om allas värde att bli lyckliga. Sakteliga lättar illusionen av ett ego, ty vi är här tillsammans, och behöver varandra.


   
SvaraCitera

nince:

Hjälp ..

Stackare, player offer.

Players leker med känslor enbart för sex, sex och mer sex.
Dem drivs på sin kåthet vilket det inte finns några ord att beskriva än en omättat hunger.
Fattar inte att jag umgicks med dem ett tag.
Gör er båda en tjänst och lämna honom, annars kommer du att råka illa ut, och inte lita på killar igen.


   
SvaraCitera

Bajwa:

och inte *kunna lita på killar igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Stackare, player offer.

jamen det är svårt att dumpa honom nu eftersom han sagt en massa saker. :/ jag tycker ju ändå om honom. men inte så hemskt mycket som jag gjorde innan. Och han vet det. Så alla som säger att jag leker med hans känslor och liknande.Jag gör verkligen inte det.


   
SvaraCitera
Hando

Har du inga känslor för honom så släpp honom och kom över din svartsjuka


   
SvaraCitera