Aviseringar
Rensa alla

Jakten på Julia


noja
 noja
Ämnesstartare

Imorrn börjar SVT's nya program Jakten på Julia där de ska hitta en tjej som ska spela Julia i den nya scenuppsättningen av Romeo o Julia. Det är redan klart att Måns Zelmerlöw ska spela Romeo, detta tycks kunna bli ett coolt alternativ till idol o liknande program.


   
Citera

verkar lite fjantigt


   
SvaraCitera
noja
 noja
Ämnesstartare

vadåra?


   
SvaraCitera

svenska program som måns-människor medverkar i brukar tendera att vara lite fjantiga [no-no]


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera
noja
 noja
Ämnesstartare

Visserligen verkar ju det som att det främst riktar sig till tjejer eftersom att det är just en tjej de söker. Men det ska bli kul o se vad de har för upplägg på programmet.


   
SvaraCitera

Är lite svag för sådana här talangtävlingar. Jag hoppas att SVT gör något kvalitativt av det. Det är dessutom riktigt erfaret folk i juryn och inte bara såna som ska försöka låta coola.


   
SvaraCitera

Originalet från England är iallafall skitbra, så det kanske är värt att titta på. Men svenska sånna program brukar inte vara särskilt underhållande. Det är inte vad vi gör bäst.


   
SvaraCitera

Run Riot:

Originalet från England är iallafall skitbra, så det kanske är värt att titta på. Men svenska sånna program brukar inte vara särskilt underhållande. Det är inte vad vi gör bäst.

Vad heter det i England?


   
SvaraCitera

krautpop:

Vad heter det i England?

Beror på, olika säsonger heter olika saker.

Dom jag har sett är iallafall "Any Dream Will Do" och "How Do You Solve A Problem Like Maria?"


   
SvaraCitera

men blä


   
SvaraCitera

Såg en glimt av programmet när syrran satt vid Tv'n och glodde på programmet, hon lusia kunde ju i a f sjunga riktigt bra. Sen får man ju se hur det går för henne på de övriga delarna i fortsättningen.

http://svtplay.se/v/193614​2/program_1_lucias_casting


   
SvaraCitera

Wow... Det verkar rent av stört fjantigt. Att det kommer från Svt får mig att skämmas.


   
SvaraCitera

Tråkigt


   
SvaraCitera

Någon som sett det på sistone? Är det bättre nu när det är utslagningstävlingar?

Clint: Ja Lucia var helt fantastisk i den där låten.


   
SvaraCitera