Aviseringar
Rensa alla

Janne Josefsson: Journalisterna förskönar mångkulturen


Ämnesstartare

Han sätter verkligen ord för det mesta väldigt mycket av det jag sagt på det här forumet.

Titta och Njut.

Några citat.

"Jag tillhör en yrkesgrupp som förskönat det riktigt ordentligt och hållit inne med och dolt väldigt mycket. Det är ett av de värsta sveken vi journalister gjort oss skyldiga till under åren jag jobbat i alla fall."

"Svensk arbetarklass frågade man aldrig vad de tyckte om invandrings- och flyktingpolitiken. De fick se hela sin trappuppgång förvandlas på ett par år."

Vad tycker ni, Ljuger Janne om det han säger eller inte?

Motivera era svar.

​ http://politisktinkorrekt.info/2010/06/03/janne-josefsson-journalisterna-forskonar-ma​ngkulturen/


   
Citera

Sming:

Vad tycker ni, Ljuger Janne om det han säger eller inte?

Åh, underbart, svart och vitt, rätt och fel, lögn och sanning.
Fan vad härligt okomplicerad världen är. Inskränkta idiot!

Han säger väl för fan det han vill säga, om det är hans sanning eller inte är väl helt irrelevant! Men att påstå att det är en hel generations eller hela "arbetarklassen"s uppfattning är ju definitivt att ta sig vatten över huvudet.

Finns det någon anledning som helst att bry sig om vad Janne josefsson säger?
Sanningen tenderar ju ändå att bara bli vad vi personligen vill uppfatta den som.


   
SvaraCitera

Han är sur för att han blev ägd av en pizzabagare.

Blir lite fundersam över varför denna försköningen sker då den kapitalistmedian han och hans jämlikar representerar mest bryr sig om snabba intäkter, storyn ska sälja och inget säljer bättre än skräck, de borde således ha spridit en skräckbild av invandringen istället. Skummade igenom texten som hastigast, ska kolla noggrannare imorgon men kunde inte hitta någon anledning till försköningen, har inte tittat på klippet än heller iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kvacksalvaren:

Åh, underbart, svart och vitt, rätt och fel, lögn och sanning.
Fan vad härligt okomplicerad världen är. Inskränkta idiot!

Nu ska man ju ta ytterst lätt på kritik från någon som har PMS, Frågan var väldigt simpel, och för att lätt öppna för debatt och diskussion brukar frågor av det slaget vara något man öppnar en tråd med.
Skärpning, du beter dig som en Flashbackare.

Kvacksalvaren:

Han säger väl för fan det han vill säga, om det är hans sanning eller inte är väl helt irrelevant! Men att påstå att det är en hel generations eller hela "arbetarklassen"s uppfattning är ju definitivt att ta sig vatten över huvudet.

Du formulerade dig lite halvkasst, exakt vad är det att sig vatten över huvudet för att uttala sig om?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Diederik:

har inte tittat på klippet än heller iofs.

Gör det först innan du bildar dig en uppfattning, den är ganska vital för diskussionsunderlaget.[smile]


   
SvaraCitera

Sming:

Du formulerade dig lite halvkasst, exakt vad är det att sig vatten över huvudet för att uttala sig om

hur var det svårt att uppfatta?
Han tar sig vatten över huvudet genom att uttala sig för en hel generation som han påstår fick mattan undanryckt från under sig!

Sming:

Nu ska man ju ta ytterst lätt på kritik från någon som har PMS, Frågan var väldigt simpel, och för att lätt öppna för debatt och diskussion brukar frågor av det slaget vara något man öppnar en tråd med.
Skärpning, du beter dig som en Flashbackare.

Och hur svårt var det att få fram min åsikt?
Diskussionen var uppenbar, och från din sida uppenbart poänglös!
Villl du att jag ska känna mig förolämpad genom att referera till ett forum jag ät ytterst obekant med? vet du vad det värsta och sorgligaste mad politiska debatter är? personangrepp, hur missriktade de än må vara, det är ett patetiskt grepp! skärpning, du beter dig som den idiot du är! ojdå![blush] fu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kvacksalvaren:

Finns det någon anledning som helst att bry sig om vad Janne josefsson säger?
Sanningen tenderar ju ändå att bara bli vad vi personligen vill uppfatta den som.

menar du här att det är fel i hans sanning eller att det är vi som tolkar det han säger så det ska passa vår egen sanning?

Sming:

Han sätter verkligen ord för det mesta väldigt mycket av det jag sagt på det här forumet.

är det där allt du sagt på forumet? [tard]

Sming:

förskönat det

orkar inte kolla upp exakt vad han sa, men jag hörde aldrig honom nämna ordet mångkulturen, vilket jag antar att du anser att "det" syftar på. det är din vinkling av innehållet, och jag skulle tro att den gör den här tråden meningslös.


   
SvaraCitera