Aviseringar
Rensa alla

Japan intresserade ungdomar? Söker personer med samma intresse 😀


Ämnesstartare

Mweheh, har rätt tråkigt och känner mig helt halvdöd. "helt halv död" låter så sjukt bra... xD  ... nope, just nope. garvade åt mitt egena skämt... 

Oookej, så nej. Fick för mig att göra en liten tråd där folk som har japan som intresse kan snacka ihop sig ^_^ Spelar ingen roll om det är musik, kultur, språk osv. Japan är ju japan, right? :3 

Känns väldigt awkward om jag är den ända på hela sidan som är japan-nörd.... geh... kommer ångra att jag la upp tråden... xD IALLAFALL! Skriv om du/ni/hörn/hon/han/den/det är intresserad. Om ni undrar varför jag skrev till så många olika han/hon/det saker så är det för att elefanter inte är rosa med blåa fläckar. :3

- omogen jennifer som slänger sig i en vägg om 3...2...


   
Citera
Ämnesetiketter

hahaha

 varför gillar du japan?


   
SvaraCitera
höna

Pm:a blivande_japan 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iskall:
hahaha

 varför gillar du japan?

Vacker kultur, vackert folk, vackert språk och awesome manga och anime ^_^ Plus att deras kläder är skitsöta och de har värsta awesome spel butikerna och klädaffärerna och de har en hel del bra band. herregud, skulle kunna sitta här och rabbla upp grejer i typ två timmar... :s


   
SvaraCitera

Japan är rätt coolt, men föredrar kina.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
Pm:a blivande_japan 🙂

Derp ^_^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Japan är rätt coolt, men föredrar kina.

Jaså o: varför då? :3


   
SvaraCitera

U0YZMASH: Vacker kultur, vackert folk, vackert språk och awesome manga och anime ^_^ Plus att deras kläder är skitsöta och de har värsta awesome spel butikerna och klädaffärerna och de har en hel del bra band. herregud, skulle kunna sitta här och rabbla upp grejer i typ två timmar... :s

deras kultur är ju hemsk, de är som känslokalla robotar som bara vill mörda. Japaner har i alla tider funnit det rimligt att döda människor utan anledning, hedersbaserad kultur med kastsamhälle där hela din familj blev brutalt slaktad in till sista spädbarn om du råkade kolla på daimyon osv. man brukar säga att det inte finns något hemskare än en japan.


   
SvaraCitera

gillar lite japansk mat och uppskattar deras vansinne, annars är jag inte vidare intresserad


   
SvaraCitera

U0YZMASH: Jaså o: varför då? :3

Antagligen för att jag vet mer om det och har mer att göra med kina/kineser.


   
SvaraCitera

Hatar japansk kultur xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:
gillar lite japansk mat och uppskattar deras vansinne, annars är jag inte vidare intresserad

hahah, vansinne... xD Vansinne och mat, det funkar ju också... xD


   
SvaraCitera

iskall:

deras kultur är ju hemsk, de är som känslokalla robotar som bara vill mörda. Japaner har i alla tider funnit det rimligt att döda människor utan anledning, hedersbaserad kultur med kastsamhälle där hela din familj blev brutalt slaktad in till sista spädbarn om du råkade kolla på daimyon osv. man brukar säga att det inte finns något hemskare än en japan.

tror hon tänkte på söta skolflickor-gullig musik-roliga leksaker-kulturen. 

det där med slakteri stämmer ju nästan in på alla kulturers historia osv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Antagligen för att jag vet mer om det och har mer att göra med kina/kineser.

oh... okai ^_^


   
SvaraCitera

kukoxo: tror hon tänkte på söta skolflickor-gullig musik-roliga leksaker-kulturen.

ja jag ville bara vara dryg eller nåt

kukoxo: det där med slakteri stämmer ju nästan in på alla kulturers historia osv.

ingenstans utanför japan har liv varit så lite värda.


   
SvaraCitera