Aviseringar
Rensa alla

Jar kommit på en sak.


Ämnesstartare

Om man skruvar upp volymen rejält och sen pekar på barbaran här ovan, då skiter man på sig...


   
Citera
Ämnesetiketter

[bigsmile]

hur låter d?
ser bara reklamen i skolan, där finns ej ljud Dold text: tackar gud för det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

r

det låter:

"I DON'T WANNA KNOW WHAT LOVE FEELS LIKE!"


   
SvaraCitera

ChibbiBull:

"I DON'T WANNA KNOW WHAT LOVE FEELS LIKE!"

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

d.

Eller hur! helt fucktard!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChibbiBull:

Om man skruvar upp volymen rejält och sen pekar på barbaran här ovan, då skiter man på sig...

Jag blockar all reklam, så jag har ingen aning om vad du pratar om...

Men om jag ska vara allvarlig i den här tråden också så ska jag säga att om du menar att man skiter på sig bokstavligt talat på grund av ljudet så måste jag tyvärr meddela dig att den här myten om "brown noise" (ett ljud som gör att man skiter på sig) är falsk. Det finns inget sådant. Man kan bli illamående och desorienterad av ljud i rätt frekvens, men man skiter inte på sig[no-no]

Men jag ska sluta vara tråkig nu... tror jag. Får se, kanske är en sådan dag då jag bara känner för att vara tråkig och seriös[blush]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Men jag ska sluta vara tråkig nu... tror jag. Får se, kanske är en sådan dag då jag bara känner för att vara tråkig och seriös

såg det avsnittet på mythbusters [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChibbiBull:

såg det avsnittet på mythbusters

Jag känner till att det finns ett sådant avsnitt, däremot så såg jag inte det avsnittet, utan jag såg det när dom testade det i brainiac[crazy]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jag känner till att det finns ett sådant avsnitt, däremot så såg jag inte det avsnittet, utan jag såg det när dom testade det i brainiac

Ah, det har jag också sett [bigcheers] Nu när du säger det, fast brainiac är ju inte så bra källa [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChibbiBull:

Nu när du säger det, fast brainiac är ju inte så bra källa

För att inte nämna att det inte ens är i närheten lika underhållande som mythbusters. Brainiac känns på något sätt barnsligare, lägre nivå, mer... "barnvänligt" så att säga. Jag kom o tänka på jämförelsen att mythbusters är som star trek medans brainiac är som star wars typ[wink][ops]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

För att inte nämna att det inte ens är i närheten lika underhållande som mythbusters. Brainiac känns på något sätt barnsligare, lägre nivå, mer... "barnvänligt" så att säga. Jag kom o tänka på jämförelsen att mythbusters är som star trek medans brainiac är som star wars typ

[love]

Fast har varken sett star wars eller start trek, men ja fattar no [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChibbiBull:

Fast har varken sett star wars eller start trek, men ja fattar

hahahahahahahahah

ChibbiBull:

no

Och wtf är detta? Glömde du "[" och orkade inte sudda ut det? ... SKRIVER du dina smileys, istället för att trycka?[chocked]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Och wtf är detta? Glömde du "[" och orkade inte sudda ut det? ... SKRIVER du dina smileys, istället för att trycka?

Klar jag skriver annars måste man ju greppa musen [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChibbiBull:

Klar jag skriver

Att du orkar[zzz]

ChibbiBull:

annars måste man ju greppa musen

Men det som är såååå härligt... Eller jag vet inte, du kanske är homosexuell[wink][ops]

[love]


   
SvaraCitera