Aviseringar
Rensa alla

Jean Paul Classique - tant eller god? [crazy]


Ämnesstartare

Image

Är lite sugen på denna men kan inte bestämma mig om den luktar tant eller om den luktar gott [crazy] hjälp?
Eller tips på andra goda parfymer [smile] Sånna riktigt goda så att folk vänder sig om när dom känner lukten typ [wink]


   
Citera

tycker den är för tung för att ha dagtid, men som "finparfym" är den bara underbar.

Versace's Versus är fin också, funkar dagtid.
Dsquared's älskar jag allihopa (fast dom funkar inte på min hud buuu :c)
Lanvin's Jeanne.
Calvin Kleins klassiker Euphoria.
Chanel's Coco.

Öhm, ja, några iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

tycker den är för tung för att ha dagtid, men som "finparfym" är den bara underbar.

Har testat den några gånger och jag håller med om att den är ganska tung i början, fast efter några timmar känns den bra [smile] Men luktar den tant? [shake]

WickedBarbie:

Calvin Kleins klassiker Euphoria.

Har luktat på den men vet inte om jag gillar den så mycket, får testa att spraya på lite kanske [crazy] Killversionen av den luktar ju gott iaf [smile]

Ska testa dom du sa, tack för tipsen [wink]


   
SvaraCitera

Gunvald:

Har testat den några gånger och jag håller med om att den är ganska tung i början, fast efter några timmar känns den bra [smile] Men luktar den tant? [shake]

Problemet är ju "efter några timmar", man vill ju ha den okay från början :s och den luktar inte tant, egen erfarenhet säger att det är en av de parfymer man får mest komplimanger från :3

Gunvald:

Har luktat på den men vet inte om jag gillar den så mycket, får testa att spraya på lite kanske [crazy] Killversionen av den luktar ju gott iaf [smile]

Ska testa dom du sa, tack för tipsen [wink]

Killversionen är också fin, och är du inte nån fjolltjej som inte klarar killparfym så rekommenderar jag Prada's Amber pour homme, den är mycket god! ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

den luktar inte tant, egen erfarenhet säger att det är en av de parfymer man får mest komplimanger från :3

Härligt, då blir det den [smile]

WickedBarbie:

Prada's Amber pour homme

Har aldrig sett nån pradaparfym i affären i min lilla stad [crazy] men ska komma ihåg det och lukta på den ifall jag hittar den nån annanstans [smile]


   
SvaraCitera