Aviseringar
Rensa alla

Jeansjackor och jeans


Ämnesstartare

Jeansjackan är ju inne lite då och då och den här sommaren verkar ju vara en sådan tid. Men är det en jacka per säsong som gäller eller har ni flera och byter efter behag, mörka och ljusa jeansjackor matchar ju ganska olika till olika kläder? Finns här någon riktig storsamlare av jeansjackor?

Hur stor jeansgarderob har ni i övrigt? Finns hela modellspektrat från stuprör till utsvängt, tajt till baggy? Berätta!


   
Citera

Har en jeansjacka, använder sällan.


   
SvaraCitera

har ett antal olika jeansjackor
och vanliga jeans till förbannelse, dock endast stuprörsjeans då allt annat ser förjävligt ut 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Massor av jeansleggins, älskar dem. Jag har kanske fem-sex jeansjackor.
Jag har omkring tjugo par vanliga jeans, ett par baggy, ett par sedan jag gick i sexan-sjuan då utsvängt fortfarande var mode (fortfarande jävligt fina på) och sedan flest tighta jeans. Jag har nog köpt två-tre par jeans om året och jeansjackor när jag hittat någon jag gillar. [smile]


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

ag har nog köpt två-tre par jeans om året och jeansjackor när jag hittat någon jag gillar. [smile]

I din garderob lär dom flesta trivas i. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

I din garderob lär dom flesta trivas i. [cheers]

Färg- och popularitetskoordination... nee..[smile]


   
SvaraCitera

Har en jeansjacka som går till midjan. Ska leta efter en jeansjacka jag kan göra till en väst och klottra sönder.

Lagom originellt, eh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tönten:

och vanliga jeans till förbannelse, dock endast stuprörsjeans då allt annat ser förjävligt ut 🙂

Säger du det, nåja smaken är som baken!


   
SvaraCitera

Image

jag i mitten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Jag har kanske fem-sex jeansjackor.

Blir dom använda allihopa, eller är det någon som har blivit hängande i garderoben länge?


   
SvaraCitera

Är rätt sugen på att köpa en från Levis, men känns onödigt nu när det snart blir höst[confused]


   
SvaraCitera

YaBasta:

Är rätt sugen på att köpa en från Levis, men känns onödigt nu när det snart blir höst

köp en anorak! det må ej vara särskilt skinheadaktigt, men när höstvindarna börjar vina kring din rakade skalle kommer du tacka mig för den vindtäta huvan.


   
SvaraCitera

vissarionovitj:

köp en anorak! det må ej vara särskilt skinheadaktigt, men när höstvindarna börjar vina kring din rakade skalle kommer du tacka mig för den vindtäta huvan.

är det inte fult med luva på en jeansjacka? Jag ska köpa en Crombie till vinter, så det blir nog ingen jeans jacka förens nästa vår/sommar


   
SvaraCitera

har bara fula kläder


   
SvaraCitera

YaBasta:

är det inte fult med luva på en jeansjacka? Jag ska köpa en Crombie till vinter, så det blir nog ingen jeans jacka förens nästa vår/sommar

anorakar är inte av jeans, de är av poplin, jag menade mest att det är bättre som höstjacka. [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera