Aviseringar
Rensa alla

Jehovas vittnen var just här!


Ämnesstartare

Såg dem utanför dörren när de rörde sig nedför gatan, och såg biblarna de höll i, så jag sprang och stal min brors tröja där det är en bild på jesus på korset med texten "Så går det, snickarjävel!" på, samt ett diadem med djävulshorn jag fick av morsan för några år sedan. Så när de plingade på stack jag ut huvudet med en jätteelak min och det på mig
[bigsmile]

*känner mig stolt för mitt kvicka tänkande och handlande*


   
Citera
Ämnesstartare

För ett par år sedan låtsades dessutom jag och en vän vara bögar när de knackade på, stod med armen om varandra i morgonrock och kallade varandra sötnos och så.

Diskussionsämne: Hur ska man helst handla gentemot dörrknackande sekter för att ha så roligt som möjligt?


   
SvaraCitera

Haha, fan vad bra [bigsmile].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Hur ska man helst handla gentemot dörrknackande sekter för att ha så roligt som möjligt?

Man struntar i att öppna och skrattar elakt på sin sida av dörren? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur reagera jehovasarna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

"Så går det, snickarjävel!"

[love]

Stringburka:

Hur ska man helst handla gentemot dörrknackande sekter för att ha så roligt som möjligt?

Jag föreslår att öppna dörren naken eller i fetishutstyrsel och sedan agera mycket skamsen och säga att man väntade på sin älskare/eskort/internetdejt/pappa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Hur reagera jehovasarna?

De typ log och sen drog jag igen dörren.

mediakatt:

Jag föreslår att öppna dörren naken eller i fetishutstyrsel och sedan agera mycket skamsen och säga att man väntade på sin älskare/eskort/internetdejt/pappa.

Hahaha episkt!

Har en mankini, tror jag ska testa den nästa gång!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, det här är ju det bästa som finns!

De knackade på en gång hos min vän varpå far i huset öppnar. Kräken som tidigare hade knackat på flera gånger, trots varningar (därav kräk) gav sig aldrig. Denna gång hade de med sitt arsenal bestående av två barn, troligtvis för att se sötare ut.

Min väns far frågade om man fick barnen på köpet och de gick illa kvickt.

Bara för ett litet tag sedan knackade de på hos mig. I famnen hade de ett flertal böcker, överst om miljöförstöring. "Greenpeace" tänker jag, tills mina ögon återigen får bekanta sig med "Vakttornet"-loggan.

Jag ber dem vänligt lämna mitt hus, men de envisas om att skall förändra min livsstil och ger mig tidningen som jag motvilligt tar emot. Jag "trycker" liksom, tillbaka den mot dem och de gör detsamma mot mig tills jag slänger iväg den åt helvete (armageddon utrbryter, vilken sekund som helst, trodde jag). Jag smäller igen dörren och när jag skall hämta posten en stund senare, har de lagt boken fint på min trappa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Hahaha episkt! Har en mankini, tror jag ska testa den nästa gång!

Måste kanske skaffa lackkläder eller något i händelse av sådant besök. Fast jag har bara fått besök av Jehovas vittnen en gång, och då bodde jag inte här. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Fast jag har bara fått besök av Jehovas vittnen en gång

Har aldrig fått besök av dem [sad]

Man kanske borde låtsas vara intresserad och bjuda in dem, bjuda på kaffe och kaka (inte för att jag har det hemma) och snacka med dem ett bra tag och sen plötsligt bara byta personlighet till psykopat eller annat [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Man kanske borde låtsas vara intresserad och bjuda in dem, bjuda på kaffe och kaka (inte för att jag har det hemma) och snacka med dem ett bra tag och sen plötsligt

fråga om de vill vara med på lite rituella offer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

fråga om de vill vara med på lite rituella offer

då tar man fram sitt husdjur och låtsasblod som man smetar in husdjuret med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

då tar man fram sitt husdjur och låtsasblod som man smetar in husdjuret med?

neh, det är ju vittnena som ska vara offer!


   
SvaraCitera

Stringburka:

För ett par år sedan låtsades dessutom jag och en vän vara bögar när de knackade på, stod med armen om varandra i morgonrock och kallade varandra sötnos och så.

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

neh, det är ju vittnena som ska vara offer!

då skrämmer man iväg dem för snabbt [sad]
kan offra dig istället om jag är hos dig/du hos mig när de knackar på [blush]


   
SvaraCitera