Aviseringar
Rensa alla

Jehovas vittnens roll i samhället


Ämnesstartare

Jag tycker synd om Jehovas vittnen för dom har typ tagit kristendomen och gjort de till en ny tro haha xD sen så e dom Kristna mer dummai huvudet för dom kom ju på de till att börja med ahhahahhhaa! xD men jag e faktist lite glad över att kyrkan och olika troer finns pga. att folk har något att tro på (även fast vi som e smarta vet att allt e lögn) sen så hade de varit mer folk utan mål och i min väg -.- så snälla tro på gud gå i kyrkan så jag kan ha något att skratta åt dom här otroligt sega dagarna med väntandet på en atombomb för att Mohammed blev kränkt -.- för dom kristna skulle ju aldrig göra ågot sånt om dom kunde XO


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

XO

Du låter ännu sorgligare än dem kristna faktiskt om du tror så dåligt om dem [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Du låter ännu sorgligare än dem kristna faktiskt om du tror så dåligt om dem

Jag tror inte jag "vet" de e skillnad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sajman här på UM är ex-JV vad jag förstått. Han har kommit med många intressanta saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Jag tror inte jag "vet" de e skillnad

bullshit. du kan knappast ngt om dem privat. de flesta kanske är mycket smartare än dig t.ex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Du låter ännu sorgligare än dem kristna faktiskt om du tror så dåligt om dem [cute]

XD

Mårran:

sajman här på UM är ex-JV vad jag förstått. Han har kommit med många intressanta saker

hoppas att han hittar till denna tråd [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

bullshit. du kan knappast ngt om dem privat. de flesta kanske är mycket smartare än dig t.ex?

Religion hahahhahah! (vrider, vänder, hotar, spottar), jag säger att dom e för smarta men samtidigt korkade om dom inte vore smarta hade denna charaden om gud försvunnit förlängesedan, sen somsagt så klingar folk till saker som fantasi för att deras liv e skit elr att deras föräldrar har lärt upp dom elr tex att dom är med i en olycka och överlever då har gud räddat dom helt plötsligt -.- folk e för beroende av sin fantasi och att vara speciella


   
SvaraCitera

kom en till mig igår och gav mig två "tidsskrifter"
läste lite
kom fram till att de är sjuka i huvudet


   
SvaraCitera

Var på deras bibelstudier i kanske, ett två år när jag var 15-17 tillsammans med min lilla moder.
...Gick dit för matens skull [blush]

De är iaf oerhört bakåtsträvande.

Jag ska iväg snart, så jag återkommer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

kom fram till att de är sjuka i huvudet

[love]


   
SvaraCitera

Man får typ inte läsa nåt kul, lyssna på nån bra musik, tv och annan media är typ Satans verk för Satan styr denna världen blablabla [rolleyes]
Och tjejer ska ha kjol, inte byxor [no-no]
Massa sånt. Snyggaste tjejen jag har sett var JV dock, men hon var otroligt självupptagen och skulle gifta sig så snabbt som möjligt.
...För man får självklart inte ha sex utanför giftermålet.

De är ganska sjuka i huvudet ja.


   
SvaraCitera
nrg89

Jonesh:

Snyggaste tjejen jag har sett var JV dock, men hon var otroligt självupptagen och skulle gifta sig så snabbt som möjligt.

Det är något skumt med det där.

När jag fick besök av knackare blev jag förvånad av att det var en helt underbart vacker tjej som ville predika. Man blev helt paff och visste inte vad man skulle göra. De måste avla fram människor till att bli karismatiska eller något.


   
SvaraCitera

nrg89:

en helt underbart vacker tjej som ville predika.

Jag vet inte, men för mig är det de gamla gulliga damerna som gör tricket. Brukar inte våga starta en debatt med de utan tar snällt emot deras lappar. Om det skulle vara en yngre dam skulle jag säkert kunna tänka mig debattera istället, jag har lite svårt för gamlingarna, jag menar, det är bara i undantagsfall de skulle ändra sig...


   
SvaraCitera

nrg89:

Det är något skumt med det där.

...Tror det var för att hon verkade vara väldigt nyfiken på sex [blush]

Men alltså visst, de är ju alla snälla och trevliga (förutom när de ska frysa ut nån ofc), de har bara jävligt fuckade värderingar.


   
SvaraCitera