Aviseringar
Rensa alla

Jehovasvittne


Ämnesstartare

Finns det någon som har religonen Jahovasvittne?
är det farligt att tro på?

ÄNDRAT 2008-11-02 21:15


   
Citera
Ämnesstartare

ti-92:

är det farligt att tro på?

ja [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sharky4687:

ja

ok


   
SvaraCitera

Andra Fåren har sagt det rakt ut. Jag är osäker när det gäller några andra, som Erik112 och vad-hon-nu-hette-med-den-där-bilden-typ-sitt-namn-eller-något.

I regel verkar det förstöra ens psyke ganska rejält.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

Jahovasvittne

Du menar Jehovasvittne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unitbjork:

Du menar Jehovasvittne?

ah

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

MIN farsa sa att förr ringde de på dörrarna hos människor och ville att de skulle bli jehovasvittne . om de sa nej försökte de tränga in sig hos dem. [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

MIN farsa sa att förr ringde de på dörrarna hos människor och ville att de skulle bli jehovasvittne . om de sa nej försökte de tränga in sig hos dem.

Ja, dom går runt och knackar på hos folk. Men så vitt jag vet så tränger dom knappast sig inte in hos folk. Iallafall inte på något våldsamt sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unitbjork:

Ja, dom går runt och knackar på hos folk. Men så vitt jag vet så tränger dom knappast sig inte in hos folk. Iallafall inte på något våldsamt sätt

Men det var förr . dom kanske var extremt järntvättade de som gjorde så !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

Men det var förr . dom kanske var extremt järntvättade de som gjorde så !

Men folk brukar vara väldigt duktiga på att överdriva allt jehovasvittnen har gjort. T.ex frågar de ifall de får komma in på fika för att berätta mer har de genast brytits sig in.

Ash, varför försvarar jag dom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unitbjork:

Ash, varför försvarar jag dom

hahahah MM


   
SvaraCitera

Gin Jangh:

Jag är osäker när det gäller några andra

Rätt säker på att Erik112/BerndtAke, irenemaria, leffex och Excubitor också är det. Inte så överraskande att just Jehovas vittnen är överrepresenterade på ett diskussionsforum.


   
SvaraCitera

Wickerchair:

Rätt säker på att Erik112/BerndtAke, irenemaria, leffex och Excubitor också är det.

Jag upptäckte Excubitor för första gång för fem minuter sedan. Med "Vad-hon-nu-hette-med-den-där-bilden-typ-sitt-namn-eller-något" syftade jag på irenemaria. Med allt det där pratet om bibelns under är hon ju faktiskt ekraftigt misstänkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wickerchair:

Rätt säker på att Erik112/BerndtAke, irenemaria, leffex och Excubitor också är det. Inte så överraskande att just Jehovas vittnen är överrepresenterade på ett diskussionsforum.

Jag är inte Jehovas vittne. Varför tror du att jag är det?

Gin Jangh:

Jag upptäckte Excubitor för första gång för fem minuter sedan. Med "Vad-hon-nu-hette-med-den-där-bilden-typ-sitt-namn-eller-något" syftade jag på irenemaria. Med allt det där pratet om bibelns under är hon ju faktiskt ekraftigt misstänkt.

Nej, det stämmer inte : )
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=182209&page=3#8574973


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte Jehova Sephiroths mamma i Final Fantasy VII? [confused]


   
SvaraCitera

Excubitor:

Nej, det stämmer inte : )
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=182209&page=3#8574973

Du quotade ju inte!


   
SvaraCitera